پردیس تئاتر شهرزاد این روزها میزبان ۱۳ نمایش است.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی این مجموعه تئاتری، پردیس تئاتر شهرزاد و بوتیک تئاتر ایران به‌عنوان ۲ مجموعه به هم پیوسته نمایشی از هفته اول اسفندماه میزبان اجراهای مختلفی است، نمایش‌هایی که در سالن‌های ۲ و ۳ شهرزاد به روی صحنه می‌روند و یک اجرای محیطی در بوتیک تئاترایران و ۲۶ نمایشنامه خوانی در "کارگان شمبه" که در سالن شماره ۴ بوتیک تئاتر ایران بصورت سه سویه خوانش می‌شود.

کارگردان‌های جوانی از جمله اشکان درویشی ، فرزاد سهرابی ، مهدی پسرعلی، مهساعزیز پوری، نجمه اکبرزاده، مریم اسکندری، حامی علیزاده و سجادحسین پور درکنار گلاب آدینه پیشکسوت، با متنی از بهرام بیضایی و سیدجلال الدین دری با یک کنسرت نمایش و اثری که با پشتوانه ادبیات ایران و شاعری همچون حکیم نظامی و عارف نامدارعبدالرحمن جامی نگارش شده است، نمایش‌هایشان را در این مجموعه فرهنگی به روی صحنه برده‌اند.

"کافه عاشقی"؛ سومین دور اجراهای کنسرت نمایش «کافه عاشقی» از ابتدای اسفند ماه در سالن شماره ۲ شهرزاد آغاز شده است. سیدجلال الدین دری نویسنده و کارگردان نمایش که سابقه ساخت فیلم سینمایی «نرگس مست» با موضوع موسیقی را در پرونده خود دارد، پس از کنسرت نمایش «ترانه شرقی» که اسفندماه سال گذشته در شهرزاد اجرا داشت این شب‌ها توانسته با همراهی تعدادی بازیگر و خواننده جوان نمایش موزیکالی را به رروی صحنه ببرد. پیمان خازنی آهنگسازی این اثر را برعهده داردکه اخیرا موسیقی آن منتشر شده است: "چشم جادو مال تو ، دل آهومال من ......"

"پلاک هفت"

عرفان اصغرپور نویسنده و مهدی پسرعلی کارگردان، نمایش «پلاک هفت» را با این خلاصه داستان به روی صحنه برده‌اند: مرد نقاشی که درگیر مشکلات روحی و خانوادگی خود می‌شود و خانواده خود را تحت فشار یک تصمیم سخت می‌گذارد. این نمایش هر روز ساعت ۱۸ در سالن شماره ۳ شهرزاد با بازی مرضیه بهتری، دنیا پناهی، نازنین کاظم پور و.... اجرا می‌شود.

"اتاق شماره ۶"؛ اثر آنتوان چخوف با این خلاصه داستان:"همه ما بیماریم ، فقط بعضی از ما کمتر از دیگران بیماریم...." توسط طلایه زهره‌وندی دراماتوژی شده و فرزاد سهرابی به‌عنوان کارگردان این نمایش بازیگران جوانی از جمله محمد هادی فلاح _ مهدی جعفری _ حسام قانونی _ گندم ابراهیمی و....را هدایت می‌کند. این نمایش هرشب ساعت ۲۰:۳۰ برای مخاطبان و علاقمندان به آثار کلاسیک اجرا می‌شود.

"فیش آباد"؛ اشکان درویشی کارگردان جوانی است که در اولین تجربه تئاتری خود متنی از سیروس همتی نویسنده و بازیگر تئاتر را در سالن شماه ۲ شهرزاد هرشب ساعت ۱۹:۳۰ باحضور بازیگرانی از جمله خسرواحمدی، محمود موسوی ، سولماز حصاری، پوریا محمدزاده وسیروس همتی به روی صحنه می برد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:پولی به اشتباه به حسابی واریز می‌شود که از قضا این پول یک حقوق نجومی می‌باشد.

"شایعات"؛ مهسا عزیزپوری با مشاوره کارگردانی محمدحسین رحیم و حضور بازیگرانی از جمله: آرمینا علی محمدی _ امیرحسین اسکندری _ آرام نیک بین-شکیبا شاهوردی متنی از نیل سایمون را با ترجمه بازیگر پیشکسوت و قدیمی سینما و تئاتر ایران آهوخردمند با این خلاصه داستان کوتاه:" همه هستن، به جز چارلی و نایرا برروی صحنه برده است." این نمایش هر شب ساعت ۲۱:۴۵ در سالن شماره ۳ شهرزاد برای مخاطبان اجرا می‌شود.

"مسخ"؛ به نویسندگی و تهیه‌کنندگی علیرضا روزبهانی و کارگردان: نجمه اکبرزاده است. انسیه ابراهیمی _ آترینا اسدی _ زینب دارایی-فاطمه زمانی-مرجان رستمیان  بازیگران اصلی نمایش هستند.

درخلاصه نمایش مسخ که توسط کارگردان برای اجرادراماتوژی شده آمده است: وقتی یه سنگ میوفته تو آب ، اون آب بهم می‌خوره. می‌لرزه، گل آلود می‌شه اما بعدش دوباره صاف می‌شه. این تلاطم همیشه لازمه ، سنگ جای خودش و پیدا کرده، اما برکه دیگه همون برکه نیست...

"مرگ"؛ حامی علیزاده با متنی از وودی آلن وترجمه وصال امینی، تهیه کنندگی یاسر شاهسواری و حضور بازیگرانی از جمله محمدرضا فرشاد _ امیرمسعود قاسمی-علی کاظمی-یاسین یوسفی و... این نمایش را هرشب ساعت ۲۱ درسالن شماره ۴ بوتیک تئاترایران و بصورت سه سویه اجرا می‌کند.

پرده خانه؛ گلاب آدینه برای سومین‌بار متنی از بهرام بیضایی را از نیمه آبان باگروهی ۱۰۰نفره درسالن شماره ۲ شهرزاد اجرا برده است.

این نمایش با حضور مجدد سعید چنگیزیان در نقش سلطان بعد از۳۰ اجرایی که نادرفلاح جایگزین او شده بود اجراهای خود را در ساعت ۲۱ درطول هفته و ساعت ۱۶ در روزهای پنجشنبه وجمعه ادامه می‌دهد. در خلاصه این نمایش آمده است: درحرم خانه‌ی سلطانی پریشان احوال ، زنان بازیخانه پس از ورود نوعروس کم سال به چاره‌ای می‌اندیشند. مدت زمان این نمایش با آنتراکت ۱۸۰ دقیقه است.

نورا هاشمی /سعید چنگیزیان/ علیرضاناصحی / مانیا علیجانی / سامان کرمی همراه با ۶۰ بازیگر و نوازنده گروه هنرمندان این نمایش را تشکیل می‌دهند.

 نماینده ملت؛ صاحبخانه‌ای تصمیم می‌گیرد در انتخابات شرکت کند، درحالیکه دامادش نامزد جناح مخالف دولت است!

نادر نادرپور پس از اجراهای قبلی از جمله: "عمارتی دربرف"، "خانه آلبردآلبا"، "آقای اشمیت کیه" ، "پهلوان اکبر نمی‌میرد" ، مجددا و باتمدید اجرای "نماینده ملت" از ۱۵ اسفند این نمایش کمدی سیاسی را هرشب ساعت  ۱۹:۱۵ درسالن شماره ۳ شهرزاد و گروهی بازیگر جوان که در کنار حسین کرمی ، علیرضا قربانزاده و نادر نادرپور هنرنمایی می‌کنند، "نماینده ملت" را اجرا می‌کند.

عمونوروز اومده – میمون ها؛ باکس کودک ونوجوان پردیس شهرزاد از سالهای ابتدایی فعالیت این مجموعه میزبان نمایشهای خاص بوده است. این بار نیز با انتخاب ۲ نمایش که مناسب مخاطبان کودک ونوجوان است ۴ روز آخر هفته در ساعت‌های ۱۷و۱۶ میزبان مخاطبان است.

میثم یوسفی نویسنده وکارگردان، تئاتر"عمونوروز اومده " را به مناسبت نزدیک شدن فصل بهار به روی صحنه برده و مریم آشوری، محمدرضا معجونی بازیگران این نمایش هستند.

در نمایش کودکانه" میمون‌ها " نیز محمدحسین داداش‌نیا به‌عنوان نویسنده و مریم اسکندری کارگردان و یکی ازبازیگران اصلی است و پروا نریمانی-ارمغان احمدی-زهرا غلامی در کنار او ایفای نقش می‌کنند. این نمایش اثری شاد و موزیکال خنده دار است . نی نی مو قصد دارد به مومو و می مو ثابت کند که دیگر نی نی نیست و می‌تواند همراه آنها برای چیدن موز برود و....

کارگان شمبه؛ دومین سری نمایشنامه‌خوانی "کارگان شمبه" به تهیه کنندگی عاطفه چطرروز و با حضورگروهی کارگردان جوان از ابتدای اسفند و هرروز ساعت ۱۸ در سالن شماره ۴ بوتیک تئاترایران و بصورت سه سویه نمایشنامه‌های برگزیده را خوانش و در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ قصه‌هایی نوبا شیوه‌ای متفاوت را برای مخاطبان روایت می‌کنند.

"قضات"؛ سجادحسین پور بعداز تجربه‌هایی تئاتری : ببخش سایمون جان، اعترافات ذهنی محبوس در فضایی دو دریک ، کالیگولا در جدیدترین نمایشی خود اجرایی محیطی را در بوتیک تئاترایران پس از۴۰ شب اجرا تمدید کرده و تا روزهای پایانی سال اجرای خود را ادامه داده و در معرض داوری مخاطبان قرارخواهد داد.

در مورد دادسرایی است که در آتش سوزی دچار سانحه می‌شود ومخاطبان همراه بابازپرس دراین مکان به پرونده های باقیمانده در بایگانی‌ها رسیدگی می‌کنند.... این نمایش هرشب ساعت ۱۹ و۳ روز آخر هفته در ۲ سانس و ساعت‌های ۲۱و ۱۹ درکلیه طبقات بوتیک تئاترایران اجرا می‌شود.

پردیس تئاترشهرزاد و بوتیک تئاترایران درخیابان حافظ. نوفل لوشاتو شماره های ۷۶ و  ۷۴ تا روزهای پایانی اسفندماه  میزبان مخاطبان است، علاقمندان برای تهیه بلیت این نمایشها می توانند به سایت تیوال و یابصورت حضوری به گیشه پردیس شهرزاد مراجعه کنند.

کلیه نمایش‌های در حال اجرای این مجموعه برای دانشجویان تخفیف در نظر گرفته است.