نمایش های «راحله در این غصه غرق می شود» به کارگردانی احسان شادمانی از شیراز و «طوبی در جنگ» به کارگردانی محمد فروزان از نی ریز راهی جشنواره منطقه ای تئاتر فجر شدند.

پایگاه خبری تئاتر:  بیست و چهارمین جشنواره تئاتر فجر فارس با شناخت برگزیدگان که شامل دو نمایش «راحله در این غصه غرق می شود» و «طوبی در جنگ» بود به کار خود پایان داد و  اين دو نمايش به جشنواره منطقه ای فجر راه يافتند.

 در بخش بازیگری خردسالان پرنیان محب زاده, نیلوفر آزادی و فرید موصلو تقدیر و جایزه ویژه به روژینا شیری از نمایش «راحله در این غصه غرق می شود» اهدا شد.

در بخش بروشور علیرضا ضروئی برای نمایش فراموشی جایزه برتر را گرفت.

جایزه برتر بخش طراحی لباس نیز به محمد باقر حسینی به طراح لباس راپورت رسید.

در بخش موسیقی از عزیز عباس پور، آهنگساز نمایش «بر خوانی مضحکه شاه لیر نوروزی » تقدیر شد اما جایزه برتر در این بخش به امیر حسین معصوم از نمایش« طوبی در جنگ» رسید.

در بخش طراح صحنه جایزه برتر به محمد فروزان برای نمایش «طوبی در جنگ» رسيد.

در بخش بازیگری زن پریسا درافشان برای نمایش  «رقصیدن در تاریکی»  و لیلا دو کوهکی برای «راحله در این غصه غرق می شود» تقدیر شدند و سمیه جعفری برای بازی در«نمایش طوبی در جنگ» رتبه اول بازیگری زن را کسب کرد؛ همچنین پردیس شیروانی و مریم شکری برای بازی در نمایش« فراموشی » و «راحله در این غصه غرق می شود» رتبه دوم و سوم بازیگری زن را کسب کردند.

در بخش بازیگری مرد محمد علی سجادیان برای نمایش «طوبی در جنگ » در این بخش جایزه سوم و علی دل پیشه برای نمایش«تهران بیست شهریور» جایزه دوم  بازیگری مرد را دريافت كردند. میثم جعفری بازیگر «راحله در این غصه غرق می شود» هم بهترین بازیگر مرد شناخته شد.

در بخش کارگردانی هیات داوران هیچ یک از تئاترها را حایز رتبه اول نداستند و احسان شادمانی برای کارگردانی «راحله در این غرق می شود» رتبه دوم  و محمد فروزان کارگردان «طوبی در جنگ » رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش نویسندگی میلاد اکبرنژاد برای نگارش نمایش« رقصیدن در تاریکی », علی دل پیشه برای نویسندگی «تهران بیست شهریور» و احسان شادمانی برای نگارش «راحله در این غصه غرق می شود» به ترتیب سوم تا اول شدند.

 جایزه متن برتر به محمد ابراهیمیان برای نگارش «طوبی در جنگ »تعلق گرفت.

بر اساس راي هیات داوران، بدون اولویت نمایش های «راحله در این غصه غرق می شود» به کارگردانی احسان شادمانی از شیراز و «طوبی در جنگ» به کارگردانی محمد فروزان از نی ریز راهی جشنواره منطقه ای تئاتر فجر شدند.

در این مراسم واحدخبرصداوسیمای فارس و روزنامه خبرجنوب به عنوان رسانه های برتر وحسن دهقان ازخبرجنوب، خبرنگاربرتر و همچنین الهه بهرامی راد ازمطبوعات فارس و رضاقادری ازخبرگزاری ایرنا به عنوان عکاسانان خبری حائزرتبه برترشدند و درپایان برنامه حامدفقیه دارای مقام برتر جشنواره موسیقی فجرو جوایز بین المللی، نیزبه اجرای موسیقی فاخرومتناسب بامراسم اختتامیه جشنواره تئاترفجراستان فارس پرداخت.