نمایش «بانو گشسب» جمعه 26 دی ماه میزبان هنرمندان پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور بود.

چارسو پرس:  جمعه 26 دیماه نمایش «بانو گشسب» در حالی روی صحنه رفت که داوود رشیدی به همراه احترام برومند، گلاب آدینه ، شیرین بینا، محمود بصیری ، حمید گلی و جمعی از هنرمندان جوان تئاتر در سالن حضور داشتند که در پایان اجرا با گروه به گفت و گو پرداخته و عکس یادگاری گرفتند.
 داوود رشیدی با تقدیر از هنرمندان و بازیگران این نمایش گفت: حیف است که اجراهای خوب خیلی زود از صحنه برداشته می شوند. چنین اجراهایی که با استقبال تماشاگر هم روبرو شده باید چندین ماه روی صحنه باشند. تئاتر کار سختی است و معلوم است که این گروه با تعداد زیاد بازیگران چه سختی هایی را برای اجرا کشیده است

گلاب آدینه، بازیگر شناخته شده سینما و تئاتر ایران نیزمهمترین شاخصه نمایش بانو گشسب را انتخاب متن بر اساس متون کهن پارسی عنوان کرده و گفت: مهمترین شاخصه این کار جدا از بازی خوب بازیگران و گروه موسیقی مسلط ،انتخاب متن از اشعار پارسی و شخصیت های شاهنامه گرانمایه فردوسی است. وی تاکید کرد: این نمایش به تماشاگر پویا یادآوری می کند که سری دوباره به این شاهکار هنری بزند.
نمایش بانو گشسب به کارگردانی مریم معترف تا 30 دی ماه روی صحنه است و قرار است پس از جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 13 بهمن تا 24 بهمن ماه میزبان عموم تماشاگران باشد.