آلبوم «به یادگل‌ها» با آهنگسازی و تنظیم میلاد کیایی و خوانندگی سروش مظفری یکی از تازه‌ترین آثار منتشرشده در بازار موسیقی است که در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

«به یادگل‌ها» عنوان یکی از تازه‌ترین آلبوم‌های منتشر شده در روزهای باقیمانده از سال ۱۴۰۱ است که به آهنگسازی و تنظیم میلاد کیایی، دکلمه فاطمه آل عباس و خوانندگی سروش مظفری توسط نشر «راوی» پیش روی شنوندگان قرار گرفته است.

رضا مهدوی تهیه‌کننده این آلبوم درباره این اثر نوشته است: «مجموعه «به یاد گل‌ها» سعی و کوشش جناب استاد میلاد کیایی از چهره‌های سرشناس عرصه موسیقی در مسیر زندگانی است که بخشی از حاصل عمر شریف خود را با نهایت توجه به نغمگی و گوش آشنایی مردمانی که با گوش هوش جان می‌شنوند، طراوتی تازه در فرهنگ شنیداری موسیقی ایران مهیا می‌سازد.

این هنرمند بخشی از تاریخ موسیقی معاصر و سرشار از هوش و خاطره و دقت نظر اجتماعی – هنری هستند که با درک و دریافت منحصر و برخوردار از روابط عمومی قوی این مهم نیز باعث شده در تک نوازی سنتور و در اجراهای گروهی و آهنگسازی، آثارشان مورد اقبال عمومی قرار گیرد.

خوشبختانه خواننده جوان جناب آقای سروش مظفری، در این مجموعه با صدای گرم و نرم به خوبی از عهده برآمده و نشان از آن دارد که اعتماد در اختیار گذارده آهنگساز به خود را صحه گذاشته و مهر تایید هم گرفته است.

آلبوم موسیقی به یاد گل ها 

موسیقی ایرانی سرشار از رنگارنگی و شنیدنی‌های جذاب است که از طرف موسیقیدانان با گرایش‌ها و گونه‌های مختلف به گوش‌ها روانه می‌شود و این بار نیز هنرمندان ارزنده میلاد کیایی با رمز آشنایی به فرهنگ شنیداری سبک زندگی خانواده ایرانی بر هرچه بهتر شنیدن آثار موسیقایی‌اش از اوان جوانی تاکنون گوش نوازانه تلاش کرده است. استاد اشعاری هم با صدای گرم و شیوا و گفتار دلنشین و آهنگین خوانده‌اند و به یادگار گذاشته‌اند همچنان که در مجموعه «میلاد فرهنگ» این ذوق ورزی را بنا نهادند.

اینجانب سپاس بیکران دارم از بنده‌نوازی، توجه و محبت استاد میلاد کیایی که همیشه مرهون الطافشان بوده‌ام و این بار نیز با آلبوم «به یاد گل‌ها» این بنده را به مهر نواخته و لایق بزرگواری خود دانسته‌اند.»