نمایش «دقیقا ۹ سال و ۳ ماه و ۲۰ روز پیش کجا بودی...؟» قرار است از ۱۶ فروردین ماه در تماشاخانه ملک میزبان علاقه‌مندان تئاتر باشد.

چارسو پرس: نمایش «دقیقا ۹ سال و ۳ ماه و ۲۰ روز پیش کجا بودی…؟» به نویسندگی و کارگردانی سید فرشاد هاشمی از ۱۶ تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ در تماشاخانه ملک اجرا خواهد داشت.

این اثر نمایشی پیش از این در سال‌های ۹۷ و ۹۸ نیز در عمارت نوفل لوشاتو اجرا داشته و قرار است از نیمه دوم فروردین ماه دور سوم اجراهای خود را آغاز کند.

نمایش «دقیقا ۹ سال و ۳ ماه و ۲۰ روز پیش کجا بودی …؟» اثری تک پرسوناژ است که خود هاشمی به عنوان بازیگر در آن به ایفای نقش می‌پردازد.

نمایش دقیقا 9 سال و 3 ماه و 20 روز پیش کجا بودی...؟

در این نمایش به چهار بیماری روانی خاص پرداخته می‌شود که تلاقی این بیماری‌ها با اتفاقات اجتماعی روز، داستان اثر را شکل می‌دهد. «دقیقا ۹ سال و ۳ ماه و ۲۰ روز پیش کجا بودی…؟» از ۴ اپیزود و ۴ شخصیت تشکیل شده که هر اپیزود داستان متفاوتی دارد و به بیماری‌های روانی مختلف می‌پردازد اما نقطه مشترک این روایت‌ها، درد و رنج است. اپیزود اول این اثر درباره بیماری سندروم دست بیگانه است و اپیزود بعدی درباره عکاسی است که فوبیا و چالش مرگ دارد. بخش سوم این نمایش درباره شخصی است که مبتلا به سندروم تورت که نوعی بیماری روانی خاص است، شده و اپیزود چهارم نیز درباره فردی است که به مازوخیسم دچار است.

نمایش «دقیقا ۹ سال و ۳ ماه و ۲۰ روز پیش کجا بودی…؟» تا ۳۱ فروردین ماه ساعت ۱۹ در تماشاخانه ملک میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.

///.