شب گذشته احمد مسجد جامعی و دکتر ولی الله شجاع پوریان از اعضا شورای اسلامی شهر تهران با حضور در تماشاخانه سنگلج به تماشای نمایش «بانو گشسب» نشستند.

چارسو پرس: تماشاخانه سنگلج و اجرای نمایش "ماجرای به شوی رفتن بانوگشسب دختر رستم دستان" سه شنبه 30 دی ماه 93 میزبان احمد مسجدجامعی و دکتر ولی الله شجاع پوریان دو تن از اعضا شورای اسلامی شهر بود که همراه با خانواده های تهرانی به تماشای این نمایش نشستند.


این نمایش که با بازآفرینی شخصیت های اساطیری در فضایی طنز مسائل روز جامعه همچون خانواده ، ازدواج ، محیط زیست و.. را تصویر کرده با استقبال گسترده مخاطبان و کارشناسان حوزه شهری و هنرمندان تئاتر روبرو شده است. در پایان اجرای شب گذشته این نمایش اعضا شورای شهر ضمن گفت و گو و تقدیر
از کارگردان و بازیگران این نمایش با گروه عکس یادگاری گرفتند. این نمایش امروز چهارشنبه اول بهمن نیز در تماشاخانه سنگلج اجرا می شود و قرار است پس از جشنواره تئاتر فجر نیز تا 24 بهمن میزبان عموم علاقه مندان به هنرهای نمایشی باشد.


بانو گشسب با بازی ابوالفضل حاج علیخانی،منیژه داوری،شیرین امامی،کامبیزطلایی،شهرام مسعودی،کاظم عینلی ،پونه علیا، نگار صدافت جو، مهدیه طاهری، مجید کوشا نژاد، پوریا سلطانی زاده، علیرضا الهی، سجاد حسین پور، آرمان شهبازی،ابوالفضل وزیری ساعت 19 در تماشاخانه سنگلج اجرا می‌شود.