رضا کیانیان بازیگر سینما و تئاتر با انتشار پستی در صفحه مجازی‌اش تاکید کرده است که «از دو قطبی‌گری بیزارم. همیشه سعی کردم، خودم باشم.»

چارسو پرس: این هنرمند با گله از نقل قول نادرستی که در برخی صفحات مجازی درباره درگذشت کیومرث پوراحمد از قول او منتشر شده است، نوشت: نمی‌دانم، ذهن های بیمار چرا حرف‌های خودشان را به دیگران نسبت می‌دهند و منتشر می‌کنند.

او با انتشار عکس آن جمله که بر روی آن خط کشیده بود، در ادامه نوشته است: این پست و استوری من نیست. تازه دیروز یکی از دوستانم برایم فرستاد. قبلش به خاطرش کلی فحش خورده بودم و کلی هم برایم هورا کشیدند.

صفحه‌ی من مشخص است. آدرس دارد. گاهی بهتر است قبل از حکم دادن _ چه این طرفی و چه آن طرفی _ چند دقیقه وقت بگذاریم و راست و دروغ هر مطلبی را بفهمیم. من هر چه بخواهم بنویسم، در صفحه خودم می نویسم. نه از فحاشان می‌ترسم و نه هوراکشان مغرورم می کنند. سال‌هاست خودم را می‌شناسم و سعی کردم خودم باشم. آن قدر جسارت دارم حرف خودم را بزنم.

به قول دوستم حبیب احمدزاده «بلاهت داخلی و خباثت خارجی» هر دو می کوشند، فضای جامعه را دو قطبی کنند. من از هر دو ضربه خورده ام.از هر دو طرف زخمی شده ام. لشگرهای سایبری داخل و خارج در حال کارند. هر دو کارشان دروغ پردازی و شایعه پراکنی ست. از هر دو بیزارم از دروغ بیزارم و از تهمت بیزارم. از پشت هم اندازی بیزارم. از دوقطبی گری بیزارم. همیشه سعی کردم خودم باشم. راه خود را بروم. چه فحش و ناسزا نثارم شود، چه تشویق و هورا. والسلام. نامه تمام.

رضا کیانان این متن را با هشتگ «خودت باش» و «فضای دو قطبی» منتشر کرده است.