فراخوان جشنواره تئاتر خیابانی «من انقلابی‌ام» به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شد.

چارسو پرس: گروه‌های نمایشی تئاتر خیابانی و فضای باز می‌توانند با مضامین و موضوعاتی از جمله ارزش‌های انقلاب اسلامی، شخصیت‌های مبارز انقلاب، شعارها و آرمان‌ها، فرهنگ انقلابی و شخصیت والای بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و استکبارستیزی ایشان و توجه به دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی در اين رويداد هنری مشارکت کنند.

جشنواره تئاتر خیابانی «من انقلابی‌ام» به شکل مسابقه نمایش‌های موضوعی با هدف مشارکت در جشن دهه فجر برگزار می‌‌شود. علاقمندان می‌توانند طرح اجرایی و یا فیلم نمایش خود را به همراه فرم شرکت در جشنواره حداکثر تا تاریخ چهارشنبه 8 بهمن ارائه کنند.

پس از ارزیابی کارشناسان و بازبینی آثار متقاضی، آثار منتخب تا 11 بهمن ماه معرفی خواهند شد. محدودیتی برای شرکت در جشنواره وجود ندارد و آثار موفق با مضامین جشنواره که اجرا رفته و یا در سایر رویدادهای هنری شرکت کرده‌اند امکان شرکت در جشنواره را خواهند داشت.

آثار پذیرفته شده در ایام دهه مبارک فجر تا جشن 22 بهمن در مکان‌های مختلف شهر تهران شامل بوستان‌های شهری، مترو، فضاهای عمومی، مدارس و جشن‌های عمومی مردمی اجرا خواهند شد.

به هر گروه نمایشی به میزان تعداد اجرا و امکانات و تعداد عوامل کمک هزینه پرداخت خواهد شد. مراسم تقدیر از برگزیدگان به انتخاب هیات داوران پایان بهمن ماه برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند تقاضای خود را شامل فرم تکمیل شده به همراه فیلم و یا طرح خود را حداکثر تا تاریخ 8 بهمن‌ به دبیرخانه برنامه‌های هنری ستاد دهه فجر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، واقع در فلکه صادقیه، بلوار فردوس، فرهنگسرای فردوس و یا معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران واقع در بلوار کشاورز، نبش خیابان شهید دائمی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، طبقه نهم، مدیریت هنرهای نمایشی تحویل دهند.