نمایش «بازیچگان» به نویسندگی گووان مهر اسماعیل پور و کارگردانی حسن رونده از پنجم بهمن ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

چارسو پرس: نمایش «بازیچگان» حکایت  پهلوان و دیوی است که  از دیرباز با هم بر سر چشمه ای کینه ی دیرینه دارند. بهادر پسرپهلوان عاشق بهار خواهر دیو است و دیو مانع این وصلت می شود. سیاه برای رسیدن بهادر به بهار ، با مرشد خیمه ای را برای اجرای خیمه شب بازی و نمایش روحوضی برپا می کنند.  تلاش های نساء مادر بهادر برای رسیدن دو جوان به همدیگر دچار قصه های فرعی می شود.بهادر در هر مرحله از خواستگاری با مخالفت دیو روبه رو می شود و....

علی رضا حنیفی ،حمید رضا زندی ، حمید رضا شجاعی ، لیلی حسینی ، خسرو مهدوی ، حسین نصری ، مهلا دریایی ، شیلا دیناروند و تیام صدقی بازیگران نمایش «بازیچگان» هستند و شمسی روحی ،مجتبی یادگاری دهکردی ، علی رضا جعفری و محسن میکائیلی گروه موسیقی این نمایش را تشکیل می دهند.
دیگر عوامل این  گروه نمایشی عبارتند از؛ طراح صحنه و لباس :  سمیه یعقوبی ، طراح نور: محمد  صادقی ، طراح عروسک و اجرا :فهیمه آصفری ، طراح پوستر امین موحد نژاد ، دستیار کارگردان:میلاد حاجی زاده و دستیاران لباس : محسن سرسنگی ، معصومه رشمنی ، نگار امینی
نمایش «بازیچگان»  هر روز به غیر از  سه شنبه ها  ساعت 18 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران  تا اواخر بهمن ماه به روی صحنه می رود و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند با شماره های  22803631 -09196489309  تماس حاصل نمایند.