نمایش ورود آدمها ممنوع به طراحی و نویسندگی و کارگردانی حنیف مظفری و تهیه کنندگی مسعود والا در عمارت نوفل لوشاتو به هفته پایانی رسید.

چارسو پرس: به نقل از مشاور رسانه گروه، نمایش ورود آدمها ممنوع که برداشتی آزاد از رمان قلعه حیوانات جرج اورول می‌باشد و از سوم فروردین ماه در عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه رفته است در طول مدت اجرا با استقبال مخاطبین روبرو شده است.
از عوامل نمایش ورود آدم ها ممنوع می‌توان از: بازیگران: حنیف مظفری، توفیق حیدری، علی علیایی، علی کریمی، کیارش عسگری،مرتضی رضایی، علی کاظم پور، احسان مقدم، دستیار کارگردان: فاطمه کرابی، نور و صدا: رضا آرامش، لباس: یاسمن کیوانمهر، دکور: حمید جهانگیری، مدیر صحنه: ساجد فاضلی، مدیر اجرایی: آرزو مجیدی، روابط عمومی: مینا ترکمن، تیم تبلیغات: مریم بابایی، محدثه حریری، عکس و فیلم: عسل زنجانی، امور رسانه ای: ناصر ارباب، موشن گرافی: صادق حسینی، پوستر و بروشور: رامین رستمی، نعیمه نمکی، گروه تولید: آوای ترنم، ناظر تولید: ترنم والا نام‌برد.
در خلاصه نمایشنامه آمده است: "حیوانات از ظلم و ستم مزرعه دار به تنگ آمده و و با رهبری گاو، بر علیه این بشر دو پا قیام میکنند! پس از پیروزی، مزرعه توسط حیوانات اداره میشود تا روزی که نادانی، سادگی و خودخواهی خر، باعث میشود جانشان و هر چه را که به سختی مال خود کرده اند را از دست بدهند."