نمایش «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی همزمان با افتتاحیه سالن تئاتر باران به صحنه می رود.

چارسو پرس: نمایش «سیستم گرون هلم» که پیش از این اجراهای موفقی را در فرهنگسرای نیاوران پشت سر گذاشته است، بار دیگر به عنوان نخستین اجرای تئاتر باران از 14 بهمن ماه به صحنه می‌رود.

این اثر نوشته جوردى گالچران است که ترجمه آن را علیرضا کوشک جلالی بر عهده داشته است. «سیستم گرون هلم» براساس یک اتفاق واقعی نوشته شده و بسیار دقیق مشکلات زمان را به تصویر می‌کشد و سیستم درنده خو و ضد انسانی بازار کار و به نوعی هم جامعه بشری را کالبد شکافی می‌کند.

این نمایشنامه برای نخستین بار در سال 2003 به صحنه رفت و از آن به بعد در بسیاری از نقاط دنیا به اجرا در آمده است. در چند سال اخیر این نمایشنامه رکورد بیشترین اجراها در کشورهای مختلف را داشته است.

الهام پاوه نژاد، سینا رازانی، امیرحسین رستمی و رضا مولایی بازیگران این نمایش‌اند. همچنین ایمان یزدی مدیر تولید، رها شیرازی دستیار کارگردان وبرنامه ریز، امیر قالیچی تئاتر بازها روابط عمومی، مهرانگیز قهرمانی مشاور رسانه ای و امیر خدامی عکاس دیگر عوامل اجرایی این اثرند.

نمایش «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی از 14 بهمن‌ تا پایان اسفند ماه سال جاری ساعت 20 در تئاتر باران واقع در خیابان انقلاب، فلسطین جنوبی، پلاک 292 به صحنه می رود.