روز گذشته سینمای ایران نزدیک ۲۰۰ هزار نفر مخاطب داشته که رکوردی دیگر برای روزهای نیم‌بهای سینمای ایران شناخته می‌شود.

چارسو پرس: در ادامه رکوردزنی‌های سینمای ایران در ماه‌های اخیر، روز گذشته سه ‌شنبه سینماهای کشور میزبان نزدیک به 200 هزار نفر مخاطب در سینمای کشور بودند. بر اساس این آمار روز گذشته پرازدحام‌ترین روز از دوران کرونا تا به حال حساب می‌آید.

فروش کلی سینماها نیز 5 ملیارد و 213 میلیون تومان رسید.

همچنان فیلم "فسیل"با فروش 3 میلیارد و 306 میلیون تومان پرفروش‌ترین فیلم در روز گذشته بود. اما سه کام حبس به عنوان فیلم اجتماعی تازه سینمای ایران توانسته خود را در جایگاه دوم تثبیت کند و 425 میلیون تومان فروش داشته باشد.

در فیلم‌های قدیمی سینما از سال گذشته نیز همچنان ملاقات خصوصی فیلم پرفروش است که 150 میلیون تومان فروش دارد. بنابراین می‌توان گفت که هنوز فیلم‌های اجتماعی اگرچه فاصله زیادی با کمدی‌ها در فروش دارند اما جایگاه تثبیت شده‌ای در سینما و گیشه ایران دارند.

آهنگ دو نفره به عنوان فیلم جدید کمدی سینمای ما، 316 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم با بازی احمد مهران‌فر و فرزاد فرزین نتوانسته با فسیل به عنوان دیگر کمدی حال حاضر رقابت نزدیکی داشته باشد.

دسته دختران اما هنوز از تبلیغات کامل و جدی برخوردار نشده و از این نظر نتوانسته فروش خوبی را کسب کند و در پرکارترین روزهای سینمایی کشور، 143 میلیون تومان فروش کرده است.

فروش دیگر فیلم‌های سینمایی از این قرار است:

جنگ جهانی سوم، 244 میلیون تومان، عروس خیابان فرشته 210 میلیون تومان، غریب 201 میلیون تومان، دسته دختران 143 میلیون تومان، بابا سیبیلو 64 میلیون تومان.