نخستین همایش تئاتر کودک و نوجوان استان تهران با حضور 20 گروه نمایشی، طی 20 روز و در چهار سانس، در فرهنگسراها و مجتمع‌های فرهنگی هنری 15 شهرستان استان تهران برگزار می‌شود.

چارسو پرس: نخستین همایش تئاتر کودک و نوجوان استان تهران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن هنرهای نمایشی استان تهران از 10 تا 30 بهمن ماه برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام این خبر؛ در این همایش، 20 گروه نمایشی، آثار خود را طی 20 روز و در چهار سانس، در فرهنگسراها و مجتمع‌های فرهنگی هنری 15 شهرستان استان تهران به صحنه خواهند برد.

این خبر حاکی است، نخستین همایش تئاتر کودک و نوجوان استان تهران با هدف حمایت و توجه به تئاتر کودک، بهره‌گیری از هنرمندان جوان و فعال کردن تئاتر خصوصی در شهرستان‌های استان، برگزار می‌شود.
خاطرنشان می‌شود شهرستان‌های شمیرانات، دماوند، فیروزکوه، ملارد، پردیس، شهریار، ورامین، پیشوا، بهارستان، اسلامشهر، رباط کریم، قرچک، پاکدشت، قدس و شهرری میزبان آثار نخستین همایش تئاتر کودک و نوجوان استان تهران خواهند بود.

گفتنی است، فهرست گروه‌های نمایشی راه‌یافته به این همایش و نیز نشانی تماشاخانه‌ها و سالن‌های نمایشی میزبان آثار نخستین همایش تئاتر کودک و نوجوان استان تهران متعاقبا اعلام خواهد شد.