منوچهر هادی بعد از تجربه ساخت سریال «نیسان آبی» و پیشتر از آن مجموعه‌هایی از جمله «عاشقانه»، «دل» و «گیسو» و در حالی که از نگارش ساخت فصل دوم «نیسان آبی» خبر داده بود، به‌تازگی سریال جدیدی با عنوان «نیوکمپ» را در شبکه نمایش خانگی رو کرد.

چارسو پرس: منوچهر هادی که از کارگردانان فعال در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود، بعد از سریال کمدی «نیسان آبی» که سال گذشته تولید و پخش شد، در غیبتی چند ماهه به‌تازگی با سریال «نیوکمپ» در شبکه نمایش خانگی حاضر شده است.

به نظر می‌رسد تجربه ناموفق «گیسو» (ادامه سریال ملودرام دل) و همچنین علاقه بیننده‌ها به سریال‌های کمدی و خلاء آن در تلویزیون، منوچهر هادی را به سمت ساخت سریال جدید دیگری در ژانر کمدی کشانده باشد.

این کارگردان که مجموعه‌های «دلدادگان»، «خداحافظ بچه» و «خوب بد زشت» را هم در تلویزیون تولید کرده بود، این روزها بیشتر در شبکه نمایش خانگی فعال است.

هادی پیشتر از ساخت فصل دوم «نیسانی آبی» خبر داده بود و طبق اعلام او در حال نگارش فصل دوم این مجموعه است.

با این وجود، ساخت سریال «نیوکمپ» توسط این کارگردان و به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در سکوت خبری اتفاق افتاد و حالا خبر پخش آن از شبکه نمایش خانگی اعلام شده است.

تقوایی در مقام تهیه‌کننده بیشتر با تلویزیون همکاری داشته و تجربه تهیه سریال‌های دودکش، مدینه و زیر پای مادر را دارد.

سریال کمدی «نیوکمپ» قصه خانواده سرچشمه را در جست‌وجوی رویاهای کوچک‌شان روایت می‌کند که رویایی بزرگ درِ خانه آنها را می‌زند.

پس از تجربه نیسان آبی، نیوکمپ دومین ساخته کمدی منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی است که نویسندگی آن را بابک کایدان بر عهده دارد.

منوچهر هادی و بابک کایدان پیش از این سابقه همکاری در فیلم‌های سینمایی کمدی از جمله «رحمان ۱۴۰۰»، «من سالوادور نیستم» و «آینه بغل» را با یکدیگر داشتند.

حسن معجونی، گیتی قاسمی، بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژافه‌وند و ایمان صفا، فرزاد فرزین، لیلا اوتادی، ملیکا شریفی‌نیا و ساناز سعیدی از بازیگران این سریال هستند و اکبر عبدی و حمید گودرزی در آن حضور افتخاری دارند.

اعلام شده است سریال «نیوکمپ» قرار است به‌زودی از شبکه خانگی و پلتفرم فیلیمو پخش شود.