سازندگان قسمت دوم فیلم سینمایی «مِگ»، تریلری جدید از این فیلم سینمایی اکشن و دلهره‌آور با بازی جیسون استاتهام منتشر کردند.

چارسو پرس:  پیش از ظهر امروز تریلر رسمی جدیدی از دومین قسمت فیلم سینمایی «مِگ» با عنوان «مگ ۲: گودال» (The Meg ۲: The Trench) منتشر شد. فیلمی در ژانر ترسناک – اکشن با تمی ماجراجویی و سراسر هیجانی که با بازی جیسون استاتهام ساخته شده و طرفداران این بازیگر برای اکران آن لحظه شماری می‌کنند.

این فیلم که به کارگردانی بن ویتلی ساخته شده به نوعی ادامه‌ای بر قسمت اول این فیلم است و داستان حیوانات آبزی عظیم‌الجثه‌ایست که در قعر اقیانوس زندگی می‌کنند و حالا بعد از میلیون‌ها سال، به سطح آب آمده‌اند. «مگ ۲» توسط سه کمپانی Apelles Entertainment و China Media Capital و Flagship Entertainment Group تولید شده و فیلمنامه آن را نیز استیو آلتن، دین جورگاریس، اریک هوبر و جان هوبر بر اساس کتابی به نام گودال نوشته استیو آلتن، به نگارش درآورده‌اند.

به جز جیسون استاتهام که ستاره و قهرمان اصلی این فیلم محسوب می‌شود، سیه‌نا گیلری، کلیف کرتیس، اسکایلر ساموئلز، ملیسانتی ماهوت، سرجیو پریس-منچتا، پیج کندی، شویا سوفیا کای، جینگ وو، ووپی ون رام، ران اسمورنبرگ، بیلی کلمنتز، واناماکوک توانا، ری استراکان، کنت وون، ریکی بیوینز، بنی بریل و... دیگر بازیگران این فیلم هستند.

طبق برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده «مگ ۲: گودال» برای نخستین بار در تاریخ ۱۳ مرداد توسط کمپانی برادران وارنر در سینما‌های آمریکا و انگلستان اکران خواهد شد و سپس در سینما‌های استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، اندونزی و سایر کشور‌ها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود.

تریلر رسمی قسم دوم فیلم اکشن و دلهره‌آور «مگ» را در ادامه ببینید: