«یک زندگی بهتر» کاری از «شهاب‌الدین حسین‌پور» شب گذشته با نیم ساعت تأخیر سالن استاد سمندریان تئاتر ایرانشهر به روی صحنه رفت.

چارسو پرس: قرار بود «یک زندگی بهتر» ساعت 18 اجرا داشته باشد اما درهای سالن با بیش از 30 دقیقه تأخیر به روی تماشاگران منتظر باز شد.

سالن استاد سمندریان برای اجرای نخست این اثر نمایشی کاملا پر شد و عده‌ای از مخاطبان هم روی زمین نشستند. پیش از شروع نمایش صدای «فرهاد ناظرزاده کرمانی» به گوش رسید که درباره زایش هنری و عنصر آفرینندگی ققنوس‌وار تئاتر سخن گفت. پس از آن، خوش‌آمدگویی به میهمانان سی‌وسومین جشنواره تئاتر فجر پخش شد و خوشبختانه ترجمه انگلیسی‌زبان آن برای اولین‌بار توسط فردی خوانده شده بود که تلفظ و لهجه‌ای مناسب داشت.

«یک زندگی بهتر» کاری تلخ از گروه «پارکینگ» است که متن آن توسط «مسعود هاشمی‌نژاد» به نگارش درآمده است. داستان این اثر درباره خانواده یک ایثارگر هشت سال دفاع مقدس است که در وضعیت اسفناکی زندگی می‌کنند. شرایط اقتصادی خانواده به جایی می‌رسد که دو پسر او نقشه می‌کشند پدرشان را به عنوان جانباز شیمیایی معرفی کنند تا بتوانند با استفاده از تسهیلات، اوضاع را سروسامانی بدهند.

«حمید رحیمی»، «صفورا کاظم‌پور»، «وحید راد»، «سوگل خلیق» و «محمد صدیقی‌مهر» بازیگران کار حسین‌پور در جشنواره فجر بودند.