علی فتحعلی نمایش «میرزا کشون» را در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌برد.

چارسو پرس: علی فتحعلی پیشکسوت نمایش‌های ایرانی در سمت کارگردان نمایش «میرزا کشون» را به نویسندگی فرهاد نقدعلی و تهیه‌کنندگی مسعود والا خرداد ماه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌برد.

علی فتحعلی اولین نمایش حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۶۸ با هادی اسلامی با نام «حاکم یک شبه» در تئاتر شهر آغاز کرد و بعد از آن با مرحوم سعدی افشار و نوذری فعالیت خود را در زمینه نمایش‌ ایرانی ادامه داد و آخرین نمایش ایرانی خود را سال گذشته به نام «مبارک در ژاپن» روی صحنه برد.

علی فتحعلی درباره نمایشنامه «میرزا کشون» توضیح داد: فرهاد نقدعلی چندین نمایشنامه از خودش به بنده داد و بعد از مشورت با گروه تولید و مسعود والا تهیه کننده‌ نمایش تصمیم گرفتیم که نمایشنامه «میرزا کشون» را به صحنه ببریم. البته نمایشنامه «میرزا کشون» یک نمایشنامه پست مدرن است که ما آن را به نمایش روحوضی تبدیل کردیم. خودم خیلی به این نمایش امیدوارم و احساس می‌کنم نمایش خوبی می‌شود مخصوصا برای خانواده‌ها که لحظات شادی را برایشان می‌آفرینیم.

وی در پایان درباره حضور مسعود والا به عنوان تهیه کننده نمایش عنوان کرد: وقتی تهیه‌کنندگی به همراه کارگردانی انجام می‌دادیم باید به همه جوانب اجرا از جمله هزینه تماشاخانه‌های خصوصی، هزینه‌های اجرا، گروه تولید و بازیگران فکر می‌کردیم اما وقتی پای یک تهیه‌کننده در میان باشد ما با آرامش خاصی به کارگردانی می پردازیم، نه تنها ما بلکه همه‌ عوامل. بنابراین حضور تهیه کننده در کار تاثیر مثبتی روی اجرا می‌گذارد و اجرا را قوی‌تر می‌کند.