با وجود اینکه اجرای نمایش «باگانه» هنوز به اتمام نرسیده است، طبق اعلام مسئولان سالن، این نمایش پرمخاطب ترین نمایش تماشاخانه استاد مشایخی شده است.

چارسو پرس: نمایش «باگانه» نوشته مجتبی رفیعی و کارگردانی حامد ادوایی که از 28 دی ماه اجرای خود را آغاز کرده است، علی رغم تداخل زمانی با جشنواره بین المللی تئاترفجر در 12 اجرایی که به صحنه برده میزبان بیش از 400 تماشاگر بوده است.

در این نمایش که تنها تا چهارشنبه 15 بهمن ماه ساعت 20:30 در سالن استاد مشایخی به صحنه می رود محمد شهباز تهرانی، محمد اصغری، سهیل عبدی، امین دماوندی، عماد محمدی، پونه نجفی و مهشید ناصری به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش نیز می توان به هدایت هاشمی مشاور کارگردان، مونا رهنما دستیار و برنامه ر یز، سمن قناد طراحی و اجرای گریم، علی سینا رضانیا طراحی افکت و موسیقی، علی سینا رضانیا، فریماه فرهنگی و هادی حدادی نوازندگان اشاره کرد.

در خلاصه داستان نمایش «باگانه» آمده است: مواظب خودتون باشید چون اگه خودتون بره بی خود میشید. همچنین «باگانه» به نوعی به نقد شیوه های سنتی بازیگری ایرانی می پردازد و با تلفیق نسل سنتی بازیگری و سبک مدرن در طول نمایش سعی در تغییر شیوه های بازیگری مرسوم دارد.