مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، همایش نمایشگران تئاتر خیابانی "طلوع فجر" را از نیمه‌ی بهمن ماه برگزار می‌کند.
چارسو پرس: همایش نمایشگران تئاتر خیابانی "طلوع فجر"- یادمان پیروزی انقلاب اسلامی- از 15 تا 21 بهمن ماه با اجرای 3 نمایش خیابانی در چهار نقطه‌ی فرهنگی تهران و برپایی یک نشست تخصصی، برگزار می‌شود.
 
بنا بر اعلام این خبر، نمایش‌های "تندیس 57" به کارگردانی حامد زارعان، "فراموش شدگان" به کارگردانی علی عمرانی و نمایش "چرخ روزافزون" به کارگردانی علی محمد رادمنش، آثاری هستند که در همایش نمایشگران تئاتر خیابانی "طلوع فجر" اجرا خواهند شد.
 
گفتنی است، نمایش‌های یاد شده در ساعت 16:30 روزهای 15 تا 21 بهمن‌ماه در محوطه‌ی حوزه هنری، خانه‌ی هنرمندان، مجموعه‌ی تئاتر شهر و مجموعه‌ی فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) برای عموم اجرا می‌شوند.
 
همچنین در این همایش، نشستی تخصصی، با عنوان "جایگاه تئاتر خیابانی در ایران پس از انقلاب اسلامی" در حوزه هنری برگزار می‌شود. در این نشست، منوچهر اکبرلو، مجید امرایی و محمود فرهنگ به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.
 
خاطرنشان می‌شود، نشست تخصصی "جایگاه تئاتر خیابانی در ایران پس از انقلاب اسلامی" ساعت 17 روز پانزدهم بهمن‌ماه در سالن "سلمان هراتی" حوزه هنری با حضور دانشجویان، هنرمندان و علاقه‌مندان برگزار می‌شود.
 
یاد‌آور می‌شود سالن "سلمان هراتی" در ساختمان مرکزی حوزه هنری به نشانی خیابان استاد نجات‌الهی، خیابان سمیه، نرسیده به تقاطع حافظ، واقع است.