برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان در گرگان معرفی شدند.

پایگاه خبری تئاتر:  آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر گلستان شامگاه یکشنبه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار و از برترینهای رشته های مختلف تقدیر شد.

هیئت داوران این جشنواره که متشکل از شیرین بزرگ مهر، حسن عابدی ، امیر رضا دلاوری و مسعود موسوی بودند ، در بخش برشور هیچ اثری را به دلیل نرسیدن به اثری جامع حائز لوح تقدیر و برگزیده شدن ندانست.
 
در بخش موسیقی هیات داوران دیپلم افتخار و جایزه نقدی خود را به پرنیان آقائی نژاد برای نمایش فردا لباس سفیدی بر تن خواهم کرد ودر طراحی صحنه جایزه سوم جشنواره به احمد افتخاری برای نمایش خوان چهارم اهدا کرد.
 
رتبه دوم طراحی صحنه همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی به طراح صحنه  نمایش «مرگ در پرانتز » به علیرضا اسدی و حمید میرزایی زاده ورتبه اول طراحی صحنه نیز به  شهاب محمودی برای طراحی صحنه نمایش «شلیک تیرهای ماه تولدم بر گونه ای که مادر می بوسد» تعلق گرفت.
 
در بخش طراحی لباس، هیات داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را به شهاب محمودی برای طراحی لباس نمایش «شلیک تیرهای ماه تولدم بر گونه ای که مادر می بوسد»  اهدا کرد.
 
در بازیگری زن جایزه ویژه به و لوح تقدیر و جایزه نقدی به بازیگر نوجوان پریا یزدانی به خاطر بازی در نمایش «شلیک تیرهای ماه تولدم بر گونه ای که مادر می بوسد» تعلق گرفت. همچنین لوح تقدیر و جایزه نقدی به رتبه سوم بازیگری زن به خانم حوریه صابری بازیگر نمایش برجک 37 اهدا شد.
 
رتبه دوم بازیگری شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به خانم سعیده آغویی بازیگر نمایش« فردا لباس سفیدی برتن خواهم کرد» و رتبه اول بازیگری این جشنواره را به خانم آذین نظری بازیگر نمایش های «مظنه عشق» و «شلیک تیرهای ماه تولدم بر گونه ای که مادر می بوسد» تعلق گرفت.
 
جایزه ویژه بازیگری مرد این جشنواره  توسط هیات داوران به تورج قدیری زاده بازیگر نمایش «مرگ در پرانتز» و جایزه سوم بازیگری به ادریس ندری بازیگر نمایش «مرگ در پرانتز» اهدا شد.
 
رتبه دوم مشترک این جشنواره در بخش بازیگری مرد به میلاد گیلانی بازیگر نمایش برجک 37 و علی نجاری بازیگر نمایش «مرگ در پرانتز» تعلق یافت و دیپلم افتخار و جوایز نقدی رتبه اول بازیگری مرد به مهدی صمدی برای بازی در نمایش های «مظنه عشق»و «فردا لباس سفیدی بر تن خواهم کرد» اهدا شد.