نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» سال آینده در فرهنگسرای نیاوران دوباره روی صحنه می‌رود.

چارسو پرس: هادی حجازی‌فر کارگردان این نمایش گفت: برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده تا نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» از اواخر خردادماه سال 1394 تا اوایل مردادماه در فرهنگسرای نیاوران اجرا شود.

او گفت: البته به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان امیدواریم بتوانیم تاریخ اجرای نمایش را کمی عقب‌تر یا جلوتر ببریم تا با توجه به حال و هوای نمایش و انرژی‌بر بودن آن شرایط برای گروه سخت نشود.

وی خاطرنشان کرد: در دومین اجرای عمومی این نمایش احتمال انجام تغییراتی برای بهتر شدن کار وجود دارد.

حجازی‌فر یادآور شد: اجرای عمومی اول «ملاقات بانوی سالخورده» در سالن اصلی تئاترشهر بدون تبلیغات آغاز شد و هر چه به پایان اجرا نزدیک‌تر می‌شدیم استقبال از نمایش بیشتر می‌شد، به طوری که چند روز آخر را با ظرفیت کامل اجرا کردیم، به همین دلیل احساس کردیم این نمایش جا دارد تا دوباره اجرا شود و امیدوارم این بار مخاطبان بیشتری بتوانند این کار را تماشا کنند.

این کارگردان همچنین از مرضیه برومند برای همکاری در رایزنی‌هایی که به عنوان دبیر جشنواره عروسکی برای اجرای این اثر انجام داده بود، قدردانی کرد.

داستان نمایش عروسکی «ملاقات بانوی سالخورده» که در جشنواره‌ی تئاتر فجر برگزیده شد با اقتباسی از نمایشنامه «فردریک دورنمات»، درباره‌ بازگشت زنی به شهری است که دوران جوانی‌اش را در آن سپری کرده است. او که اکنون زنی ثروتمند و بانفوذ است، با برنامه‌ای از پیش تعیین‌شده به موطنش برمی‌گردد تا جفایی که در گذشته در حقش شده، تلافی کند و عدالت را آن‌گونه که خود تعریف می‌کند به اجرا درآورد.