سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مراوداتی بین شهردار تهران و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر ساماندهی محدوده تئاتر شهر انجام شده است.

چارسو پرس: علیرضا نادعلی با اشاره به دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای ساماندهی محوطه تئاتر شهر، اظهار کرد: بنده نیز از بیش از یک سال گذشته پیگیر طرح ساماندهی بوده‌ام.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در جریان هستم که مراوداتی بین شهردار تهران و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام و مقدمات آن فراهم شده که یکی از مراحل مهم کار، ساماندهی دست‌فروشان بوستان دانشجو و محوطه تئاتر شهر است.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های همکاران ما در شهرداری منطقه ۱۱ و نهادهای همکار در شهرداری این است که دستگاه‌های مربوطه همچون فرماندهی نیروی انتظامی و قوه قضاییه حمایت‌های ویژه‌ای برای ساماندهی دست‌فروشان تئاتر شهر داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: از طرفی به دنبال این هستیم که دست‌فروشانی که در این محل کسب درآمد می‌کنند، دچار آسیب نشوند و از طرفی دیگر نیز مقاومت‌ها و موج‌های رسانه‌ای ناشی از این درگیری‌ها دغدغه‌هایی هستند که با آن مواجه هستیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، نادعلی ضمن ابراز امیدواری از همکاری قوه قضاییه در ساماندهی دست‌فروشان تئاتر شهر، یادآور شد: با توجه به مطالبات گسترده ساکنان، دانشجویان، هنرمندان و اعضای شورای اسلامی شهر، امیدواریم این طرح امسال به سرانجام برسد.