محمد بحرانی ـ صداپیشه «جناب خان» ـ برای این عروسک که سال‌ها با صدای او جان گرفت و مدتی است که در تلویزیون غایب است، ابراز دلتنگی کرد.

چارسو پرس: محمد بحرانی به تازگی با انتشار عکسی از عروسک «جناب خان» در کنار هنرمند موسیقی تاجیکستان در برنامه «خندوانه» از حس دلتنگی خود نسبت به این عروسک گفته است.

بحرانی تیر ماه سال گذشته در فضای مجازی احتمال داد که شاید «خندوانه» به تاریخ بپیوندد و پخش این برنامه در مدت کوتاهی پس از این اظهار نظر در شبکه نسیم به پایان رسید و هنوز هم از سر گرفته نشده است.

 ابراز دلتنگی محمد بحرانی برای «جناب خان»

بحرانی حالا با انتشار عکس بالا، در پی نوشت آن نوشته است:

«جناب خان در کنار استاد دولتمند خلف جواهر موسیقی تاجیکستان؛

مطمئنم خیلی‌هاتون با تِرک "دورمشو دورمشو" چشمی تر کردین.

میزبان عجب نوابغی بودی رفیق جناب خان ... بهت حسودیم می‌شه. چقدر چقدر چقدر دلم برات تنگ شده جناب خان. چقدر هیچی جای خالیت رو برام پر نمی کنه ... کجای جهانی رفیق؟»

 «جناب‌خان» از دلِ «کوچه مروارید» در سال ۱۳۹۳ به «خندوانه» رسید. سریالی که اولین مجموعۀ عروسکی شبکۀ نمایش خانگی بود و عروسک‌های مختلفی در آن نقش بازی می‌کردند. یکی از آن عروسک‌ها هم همین لبوفروشِ پرحاشیه با صداپیشگی محمد بحرانی و عروسک‌گردانی مهدی برقعی و حامد ذبیحی بود. صدای جناب‌خان نقطۀ قوت او بود؛ محمد بحرانی که صداپیشگیِ «ببعی» و «آقای همساده» در مجموعه کلاه قرمزی را نیز بر عهده داشت، توانست با بداهه‌پردازی در کلام و شکارِ کلمات از دهانِ مهمانان «خندوانه»، به‌سرعت تکیه‌کلامی را خلق کند.

کپی رایت جناب خان متعلق به تلویزیون است و این عروسک به همراه محمد بحرانی در ناخیرا در یک جشنواره عروسکی دیده شدند. محمد بحرانی این روزها به عنوان کمک‌کننده یا (helper) در مسابقه معمایی موسیقایی «صداتو» در شبکه نمایش خانگی حضور دارد.