نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی «تدبیر قلم»که معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی کشور را برگزار می نماید تا مهلت ارسال آثار تا ۲۵بهمن تمدید شد.

چارسو پرس: نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی «تدبیر قلم»که معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی کشور را  برگزار می نماید به علت استقبال هنرمندان ،مهلت ارسال آثار تا ۲۵ بهمن تمدید شد. معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با توجه به اهداف تربیتی وآموزشی هنر نمایش ونقش موثر آن در توانمند سازی افراد معلول وکارکرد اجتماعی آن به ویژه در ارتقاء سطح آگاهی عمومی ،انتقال مفاهیم به مخاطبین با تاکید به تغییرنگرش جامعه وپیشگیری از گسترش عوامل ایجاد کننده ناتوانی،ضرورت تدوین آثار نمایشی با بن مایه معلولیت ومسائل مرتبط با آن را دو چندان می کند .با توجه به خلا موجود در زمینه متون نمایشی مرتبط وبه منظور دستیابی به مجموعه ای از آثار نمایشی کیفی واستاندارد، معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی کشور به دبیری و میزبانی استان چهارمحال وبختیاری، نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی را ۲۵ اسفند ماه  برگزار می نماید.

لازم به ذکر است علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را بخش های نمایشنامه نویسی صحنه ای کودک ونوجوان وعروسکی با توجه به محور های اشاره شده تا تاریخ ۲۵ بهمن ماه به دبیر خانه جشنواره ارسال نمایند .هیات داوران پس از باز خوانی آثار ،تعداد ۱۰نمایشنامه به عنوان برگزیده وبدون در نظر گرفتن الویت اعلام خواهد نمود.

علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر دررابطه بافراخوان جشنواره به آدرس استان چهارمحال وبختیاری-شهرکرد-جنب کیلینیک امام علی (ع)-اداره کل بهزیستی استان –طبقه همکف –اتاق شماره 3 مراجعه نمایند یا با شماره تلفن:03832244998-09137048280 تماس بگیرند و یا از طریق ارسال ایمیل به پست الکترونیک tadbir_ghalam@yahoo.com اطلاعات لازم را دریافت نمایند.