فیلم کوتاه «خروپف» به کارگردانی سارا عابدی برنده شانزدهمین فستیوال بین المللی کورتی آ پونته در پادوای ایتالیا( فستیوالCorti a Ponte ) شد.

چارسو پرس:  به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، کورتی آ پونته جشنواره ای  با رویکردی اختصاص یافته به آموزش هنر فیلم و مشارکت فعال مردم در تمام سنین و گروه‌های اجتماعی است و درمنطقه ونیز- شهر پادوا  کشور ایتالیا برگزار میشود.
این جشنواره در ایتالیا به دلیل حضور بخش بین المللی بزرگی که به کودکان و نوجوانان اختصاص داده شده است، با نمایش فیلم های کوتاه ساخته شده توسط کودکان و نوجوانان از سراسر جهان برای کیفیت و ارزش فرهنگی منحصر به فرد است.

فیلم کوتاه «خروپف» به کارگردانی سارا عابدی در دوازدهمین حضور بین المللی خود  موفق شد برنده شانزدهمین فستیوال بین المللی کورتی آ پونته در پادوای ایتالیا(  فستیوالCorti a Ponte ) شود.

این فستیوال بخش کودکان و بزرگسالان دارد.در بخش کودکان فیلم های کوتاه  ساخته شده توسط کودکان از سن 3 تا 18 سال به نمایش در می ایند.

در خلاصه فیلم آمده است : سارا دختر  تلاش میکند تا پدرش را برای ترک خروپف به دکتر ببرد و درمان کند.
عوامل فیلم عبارتند : نویسنده و کارگردان : سارا عابدی، تصویر و تدوین : سارا عابدی و محمد حسین عابدی، مشاور کارگردان : احمد سید کشمیری، مجری طرح : انجمن سینمای جوانان استان البرز، تهیه کننده : محمد حسین عابدی، با تشکر فراوان از سرکار خانم دکتر افسانه حیدری، تهیه شده در : موسسه فرهنگی هنری سینمایی نمای نقطه دید برتر البرز

سارا عابدی نوجوان 13 ساله المپیاد فیلمسازی کودکان و نوجوانان انجمن سینمای جوانان استان البرز می باشد  که در کارنامه هنری خود جایزه هیات داوران داوران و مردمی برای فیلم مستند داستانی زندگی خصوصی سارا از شبکه مستند در برنامه نردبان ، خروپف منتخب هفتمین دوره جشنواره ملی مدرسه و کسب 5 جایزه جهانی و “مستند پدر بزرگ مادر بزرگ ” برگزیده بهترین فیلم هشتمین جشنواره ملی مدرسه و لوح تقدیر بهترین فیلم المپیاد فیلمسازی کودکان و نوجوانان را در کارنامه دارد.