نمایش «باگانه» که در تماشاخانه استاد مشایخی در حال اجرا است به دلیل استقبال تماشاچیان تا جمعه 17 بهمن تمدید شد.

چارسو پرس: از روابط عمومی نمایش: نمایش باگانه نوشته  مجتبی رفیعی و کارگردانی حامد ادوای که از 28 دیماه اجرای خود را آغاز کرده است  علی رغم تداخل زمانی با جشنواره  بین المللی تئاتر و فیلم فجر در 14 اجرایی که به صحنه برده میزبان بیش از 500 تماشاگر بوده است و با توجه به استقبال خوبی که از این نمایش به عمل آمده است تا 3 شب دیگر تمدید شد

بنابراین این نمایش تا جمعه 17 بهمن ماه هرشب  ساعت 20:30 در تماشاخانه  استاد مشایخی میزبان علاقمندان خواهد بود.

این نمایش پیش از این به عنوان پرمخاطب ترین نمایش تماشاخانه استاد مشایخی معرفی شده است.

تا کنون هنرمندانی نظیر فردوس کاویانی،هدایت هاشمی،علی عامل هاشمی،حمیدرضا نعیمی،سجاد افشاریان،علی صالحی،سوگل قلاتیان،سیاوش چراغی پور،مجید قناد،رضا درمیشیان،آنالی شکوری،سجاد تابش،اصغر توسلی ،سهیل اعرابی و..... به تماشای این نمایش نشسته اند.

در این نمایش، محمد شهباز تهرانی، محمد اصغری، سهیل عبدی، امین دماوندی، عماد محمدی، پونه نجفی و مهشید ناصری در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش نیز می توان به هدایت هاشمی مشاور کارگردان، مونا رهنما دستیار و برنامه ر یز، سمن قناد طراحی و اجرای گریم، علی سینا رضانیا طراحی افکت و موسیقی، علی سینا رضانیا، فریماه فرهنگی و هادی حدادی نوازندگان اشاره کرد.

در خلاصه داستان نمایش باگانه آمده است: " مواظب خودتون باشید چون اگه مواظب خودتون نباشید خودتون میره  و بی خود میشید". همچنین باگانه به نوعی به نقد شیوه های سنتی بازیگری ایرانی میپردازد و با تلفیق نسل سنتی بازیگری و سبک مدرن در طول نمایش سعی در تغییر شیوه های بازیگری مرسوم دارد.