نمایش «یک صبح ناگهان» به نویسندگی و کارگردانی حسین پاکدل دوشنبه، سیزدهم بهمن با حضور مدیران فرهنگی و هنرمندان عرصه های مختلف هنری در نمایشخانه ایرانشهر افتتاح شد.

چارسو پرس: آیین افتتاح نمایش «یک صبح ناگهان» به نویسندگی و کارگردانی حسین پاکدل دوشنبه، سیزدهم بهمن ماه، با حضور مدیران فرهنگی و هنرمندان عرصه های مختلف هنری در نمایشخانه ایرانشهر برگزار شد.

در ابتدای مراسم حسین پاکدل از حاضران و مجید سرسنگی مدیر مجموعه ایرانشهر تقدیر کرد. پس از آن مهمان ویژه این مراسم سیدمحمد بهشتی در مورد تئاتر معاصر و تفاوت های تئاتر شرق و غرب سخنانی گفت و در پایان صحبت های خود، حسین پاکدل را ثروتی بزرگ برای تئاتر دانست.

سپس مجید سرسنگی رییس تماشاخانه ایرانشهر انتقاداتی در مورد جشنواره تئاتر فجر و نحوه برگزاری آن و تغییر و تحولات مدیریتی پیش از شروع جشنواره طی دو سال اخیر ارائه کرد و اعلام امیدواری کرد سال آینده سالی پر شور و فزاینده برای تئاتر کشورمان باشد.

مدیر عامل خانه هنرمندان ایران، نسل حال حاضر هنرمندان را پرشورترین نسل هنرمند دانست و گفت: جامعه هنری کشور ما تا کنون این تعداد هنرمند برجسته را به خودش ندیده است.

در این مراسم که اجرای آن را مسعود فروتن بر عهده داشت، مدیران فرهنگی و هنرمندانی همچون محمد بهشتی، حسین نوش آبادی، مرتضی کاظمی، فخرالدین انوار، اکبر عالمی، اسماعیل بنی اردلان، نظام میرطهماسبی، ابراهیم حقیقی، سیف الله صمدیان، مجید مظفری، حسن پورشیرازی، صدیق تعریف، مسعود پاکدل، مرضیه برومند، فاطمه معتمد آریا، بهنوش طباطبایی، بهاره رهنما، مانا استاد محمد، بهاره ارجمند و ... حضور داشتند.