اسامی 532 شرکت کننده بخش صحنه (تهران و البرز) هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران اعلام شد. در این لیست آثار به صورت مشروط و یا قبول مشخص شده اند.

چارسو پرس: هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران اسامی شرکت کنندگان در بخش صحنه (تهران و البرز) خود را  اعلام  کرد.

بهنام نوایی معاون هنری و امور بین الملل جشنواره در رابطه با ثبت نام و آثار رسیده به این جشنواره گفت: با توجه به عدم دریافت متون در هجدهمین دوره جشنواره, متقاضیانی که خلاصه اثر, طرح و رویکرد اجرایی را به طور کامل به دبیر خانه ارسال کرده اند پذیرفته شده محسوب می شوند (قبول) و شرکت کنندگانی که طرح یا رویکرد اجرایی خود را به طور کامل ارسال نکرده اند (مشروط ) اعلام شده که این شرکت کنندگان بایستی تا تاریخ ۹۳/۱۱/۱۶  نسبت به تکمیل مدارک با توجه به ضوابط بخش صحنه اقدام نمایند.

او گفت: عدم ارسال طرح و رویکرد برای شرکت کنندگان مشروط  تا تاریخ فوق الذکر به منزله انصراف گروه تلقی خواهد شد  و همچنین تاریخ تکمیل مدارک (۹۳/۱۱/۱۶) غیرقابل تمدید است. نوایی در اخر افزود: بازینی مرحله اول بخش صحنه (تهران و البرز) از اواخر بهمن ماه تا اواسط اسفندماه است و زمان دقیق آن متعاقبا توسط دبیرخانه اعلام خواهد شد
.

 هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری امیر مرسلی 26 اردبیهشت ماه برگزار می شود.