خشونت‌های خانگی، موضوعی است تکراری که هر روز به نوعی با آن مواجهیم یا درباره آن می‌شنویم. و حالا همین موضوع دستمایه اجرای یک اثر نمایشی شده است.

چارسو پرس: نمایش «لحد» به نویسندگی میلاد اردوباری و کارگردانی حسین حیدری‌پور از جمله آثار نمایشی است که به این موضوع اجتماعی پرداخته است. متن این نمایش بر اساس طرحی از «جنگل آسفالت» نوشته آرمان طیران نوشته شده و از نکات جالب توجه در اجرای آن، همراهی جمعی از هنرمندان سینما و تئاتر است.

تصاویر این نمایش مستند با حضور و همراهی هنرمندانی چون منیژه حکمت، کیانوش عیاری، مجید جلالی، حسن امین، داوود نوه‌ئی، احمد بخارایی، امیر دژاکام، مجید مظفری، نسیم ادبی و حمید ماهی‌صفت ضبط شده است.

این نمایش با صدای سجاد افشاریان روی صحنه می‌رود.

بدرالسادات برنجانی، مهدی پورخدری، ایمان دبیری، آذین رئوف و فریدون ولایی اسامی بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا است. سارا داداش‌پور و کوروش زحمتکش بازیگران نوجوانی هستند که در «لحد» حضور دارند.

بر اساس اعلام مشاور رسانه‌ای این نمایش، همزمان با آغاز فروش بلیت نمایش «لحد» در سایت تیوال، از پوستر این نمایش رونمایی شد.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می‌توان از سعید یزدانی: طراح صحنه، رضا خضرایی: طراح نور، مهرنوش بیانی: طراح لباس، فرهاد توکلی: طراح پوستر و بروشور، فاطمه عرب: عکاس، علی خاتمی: موسیقی، مونا تسبیحی و سیدمحمدجواد سیدی‌زاده: دستیار کارگردان، نگار امیری: امور رسانه و ارتباطات، کاملیا مافی: فضای مجازی، محمد نیکبخت: روابط عمومی، کوروش توکلی، محمدرضا رفعتی، مهتاج جابر ابن انصاری و سام چهراقی: سازندگان تیزر، دلارام صانعی: منشی صحنه، عارف احتشام و مهدی اقبالی: دستیاران صحنه، سمیه خاسته: خیاط نام برد.

نمایش «لحد» برای تماشاگران زیر ۱۵ سال مناسب نیست. علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را که از دوشنبه ۲۹ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ در تالار حافظ روی صحنه خواهد رفت، از سایت تیوال تهیه کنند.

نمایش لحد

 

///.