حسن فتحی ، کارگردان سینما و تئاتر پس از آن که زنگ نمادین افتتاح نمایش «بالابر غذا» را به صدا درآورد، در سخنانی، نمایشنامه نویسان ابزورد را پیشگویان قرن و کسانی که تمامی رنج های بشر امروز را پیشگویی کرده اند، نامید.

چارسو پرس: نمایش «بالابر غذا» نوشته هارولد پینتر با کارگردانی کمال پیرهادی در تماشاخانه استاد مشایخی اجرای عمومی خود را آغاز کرد و حسن فتحی به عنوان مهمان ویژه این نمایش زنگ نمادین افتتاح را به صدا در آورد.

فتحی پیش از اجرای این نمایش گفت: درباره نویسنده این نمایش که یکی از سر حلقه های نمایش ابزورد به شمار می رود همه اطلاعات کافی دارید. در مسیر رسیدن به سالن به تاثیر شگفت انگیز آثار پیشگامان این سبک در هنر و حتی زندگی امروز فکر می کردم.

او افزود: از ایبسن و آدامف گرفته تا پینتر و بکت و دیگران، همه به نوعی پیشگویان قرن ما بودند و آثارشان همه اتفاقات دردناک و غم انگیز جهان ما را در برگرفته است.

او با ابراز امیدواری از این که نمایشی که اجرا می شود در ارائه تصویری درست از آثار ایبسن و انسانی که او نشان می دهد موفق باشد، میله زنگ را بر مثلث نواخت تا رسما اجرای این نمایش آغاز شود.

نمایش «بالابر غذا» که از 15 بهمن تا 4 اسفند 1393 هر شب ساعت 17.30 میزبان علاقه‌مندان به هنر نمایش خواهد بود، ماجرای دو قاتل حرفه‌ای را به تصویر می‌کشد که با بازی امیرحسین فتحی و پویان درزی روی صحنه خواهد رفت. 

در این نمایش افشین زارعی به عنوان مشاورکارگردان همکاری خواهد داشت. همچنین در گروه کارگردانی این نمایش الهام جدی دستیار کارگردان، مهسا جهانی منشی صحنه و عماد دولتی نیز به عنوان عکاس حضور دارند. 

علاقمندان می‌توانند برای رزرو و پیش‌خرید بلیت‌های این نمایش به سایت www.tiwall.com مراجعه کنند و یا با شماره تماس 09390832868 تماس بگیرند. تماشاخانه استاد مشایخی در ضلع شمال غربی چهارراه ولیعصر واقع شده است.