نمایش "دکتر خوب" برای نخستین‌بار در ایران با سبک هیپ هاپ موزیکال روی صحنه می‌رود.

چارسو پرس: بنابر اعلام روابط عمومی این نمایش، «دکتر خوب» به عنوان اولین نمایش سبک هیپ هاپ موزیکال از چندی پیش توسط گروهی از جوانان علاقه‌مند به صحنه تئاتر و پس از حدود یک سال تمرین آماده اجرا شد و قرار است از ۱۱ تیرماه تا ۲۸ تیرماه هر شب ساعت ۲۰ در تالار محراب سالن استاد جعفر والی روی صحنه برود.

نویسنده، طراح و کارگردان محمود ملک است و تهیه‌کنندگی اثر را پیام حق نژاد برعهده دارد.

در توضیح نمایش دکتر خوب آمده است: «این نمایش در کالیبراسیون طبقه‌بندی شده به ژانر موزیکال تعلق دارد، اما خالق این اثر با تلفیق چندین سبک و ژانر متفاوت و با برگردان کردن گویش دیالوگی به گویش موزیکال، سعی در متفاوت جلوه دادن اصل این اثر داشته است. در واقع این نمایش برداشتی آزاد از نمایشنامه «پزشک نازنین» اثر نیل سایمون برگرفته از دستنویس‌های چخوف است. هرچند این اثر کاملا متفاوت و تافته‌ای جدا از تمامی اجراهای پزشک نازنین بافته شده است. در واقع بینندگان و مخاطبانی که از تجربه گذشته خود حتی فقط یک‌بار این نمایش را در هرکجای ایران زمین دیده باشند و فارسی زبان باشند، کاملا شیواتر، مبرهن‌تر و متفاوت تر متوجه عمق و فحوای کلام خالق اثر می‌شوند.»

نگین ستاینده، مهریار عیدی، سیمین سخایی، محمود ملک، پیام حق نژاد، سارینا کیان، محمود هاشمی، نرگس غلامی بازیگران این نمایش هستند و آنید افتخاری، کیانا صالحی، علی نیکیار بازیگری پرفورمر را انجام می‌دهند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به آهنگساز: بهرنگ عباسپور، مشاور هنری: شهرام نوشیر، طراح حرکت: مجید قادری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سیمین سخایی اشاره کرد. همچنین نوازندگان: آرتین فقیه، ایلیا ذاکری، متین مهرعلی، متین دهقان، ترانه‌سرا: محمود ملک، منشی صحنه: نرگس غلامی، مدیر صحنه: امیرحسین ریحانی، طراح نور: اکبر شجاعی، طراح صحنه و لباس: فاطمه ملک، طراح پوستر: مهدی اعطاسی، مشاور رسانه‌ای: جعفر پاکزاد، مدیر اجرایی: صابر رضایی، مدیر تبلیغات: سیمین سخایی، نور و صدا: محمدحسین رحیمی است.