گزارش آماری تعداد تماشاگران و میزان فروش نمایش‌های خرداد و تیرماه تماشاخانه‌ ایرانشهر اعلام شد.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های «خوش‌دلان»، «اتول سورن طهران الف»، «۶۵۷» و «این‌جا پنجره‌ای بازمانده است» که از ابتدای خرداد تا نهم تیر ماه ۱۴۰۲ در سالن‌های سمندریان و ناظرزاده کرمانی به صحنه رفتند، مشخص شد.

نمایش «خوش‌دلان» به کارگردانی پریزاد سیف که از تاریخ ۲ خرداد تا ۹ تیر ماه در سالن ناظرزاده کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ صندلی و قیمت بلیت ۲۰۰ و ۲۲۰ هزار تومان به صحنه رفته است با ۳۰ اجرا و میزبانی از ۵۷۴۰ تماشاگر، به فروشی معادل ۹۳۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «اتول سورون طهران الف» به کارگردانی شهروز دل افکار نیز که از ۲ خرداد ماه در سالن ناظرزاده کرمانی به صحنه رفته است با قیمت بلیت ۱۵۰ و ۱۲۰ هزار تومان و ۲۸ اجرا تا تاریخ ۹ تیر ماه توانست با میزبانی از ۴۴۷۳ تماشاگر به فروش ۵۳۸.۹۵۵.۰۰۰ تومان دست پیدا کند.

نمایش «۶۵۷» به کارگردانی شهرام گیل آبادی از تاریخ ۸ خرداد ماه و طی ۲۵ اجرا تا تاریخ ۹ تیر ماه در سالن سمندریان با ظرفیت ۲۹۲ صندلی و قیمت بلیت ۲۲۰ و ۱۸۰ هزار تومان با میزبانی از ۶۰۵۳ تماشاگر فروشی معادل ۱.۰۷۲.۹۴۵.۶۸۸ تومان داشته است.

نمایش «این‌جا پنجره‌ای باز مانده است» به کارگردانی مشترک ندا شاهرخی و یاسمن خواجه‌ای که از روز ۲ خرداد ماه در سالن سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ صندلی به صحنه رفت با ۲۸ اجرا تا تاریخ ۸ تیر ماه توانست با میزبانی از ۲۶۸۵ تماشاگر به فروشی معادل ۲۸۳.۴۳۰.۰۰۰ تومان دست پیدا کند.

تماشاخانه ایرانشهر از ۱۲ تیر ماه میزبان چهار نمایش جدید در سالن‌های سمندریان و ناظرزاده کرمانی خواهد بود که علاقه مندان به کسب اطلاعات در خصوص نمایش‌های تازه این مجموعه می‌توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر مراجعه کنند.