بر اساس آنچه که سایت‌های بلیت‌فروشی کنسرت اعلام کرده بودند، قرار بود در کاخ سعدآباد در کنار کنسرت‌های «در هوای بی‌چگونگی» (علی قمصری و سهراب پورناظری) و کنسرت علیرضا قربانی، تهمورس پورناظری نیز ۱۱ تیر ماه ساعت ۲۲:۱۵ و ۱۲ تیر در دو سانس ۱۹:۵۵ و ۲۱:۵۵ روی صحنه برود، ولی اکنون تهمورس پورناظری اعلام کرده است که کنسرت او در این مکان برگزار نخواهد شد.

چارسو پرس: پورناظری لغو کنسرت خود را در حالی اعلام کرده است که شامگاه جمعه ـ نهم تیرماه ـ پروفایل کنسرت او از سایت بلیت‌فروشی حذف شده بود و البته خود این خواننده هنوز درباره این اتفاق اظهارنظری نکرده بود.

در ادامه با توضیحی که پورناظری داد مشخص شد، غیبت برخی از هنرمندان گروه، علت حذف کنسرت پیشرو بوده است؛ چنانچه نوشته است: «زمانی به صحنه باز می‌گردم که همه‌ی گروه بر روی صحنه باشند.

همراهان عزیزم

در نهایت تاسف مجبور شدم که کنسرت‌های باز آمدم در کاخ سعدآباد رو کنسل کنیم که بزودی برای شما نازنینان شرح آن را خواهم گفت.

اما حمایت و وجود پر ارزش شما تنها دلگرمی و شوق من و گروه‌مان بوده و هست که بیش از پیش تلاش‌هایم را برای اجرای کنسرت بازآمدم با همه‌ی هنرمندان گروه آری همه‌ی هنرمندان گروه، بر روی صحنه در زمان و مکان دیگری را پیگیری کنم. و پیمانم با شما که جز این نخواهد بود.

آری شرمنده تک‌تک شما هستم که با عشق و مهرتان برای آمدن و شنیدن موسیقی ایرانی زمان و انرژی گذاشتید و چنین سرخورده شدید.»

کنسرت «باز آمدم» قرار بود به همراه سحر محمدی بروجردی در بخش آوازی به روی صحنه برود که خود پورناظری از آن به عنوان اتفاقی نادر در موسیقی آوازی ایران یاد کرده بود.

همچنین بردیا کیارس، علی جعفری‌پویان و تینا جامه گرامی دیگر هنرمندان این گروه بودند.