نمایش بالابر غذا روز شنبه 25 بهمن ساعت 20 با حضور هنرمندان تئاتر و سینمای کشور به نفع کودکان مبتلا به سرطان اجرا می شود.


به گزارش سایت خبری تئاتر: این نمایش که گذشته میزبان اسماعیل عفیفه تهیه کننده سینما و مصطفی زمانی بازیگران سینما و تلویزیون بود قرار است روز شنبه با حضور هنرمندان تئاتر و سینمای کشور به صورت همت عالی اجرا شده و اهدایی تماشاگران به کودکان مبتلا به سرطان اهدا خواهد شد.


کمال پیرهادی کارگردان این نمایش نیز گفت: از همه هنرمندان و افرادی که دست یاریشان را از بیماران دریغ نیم کنند دعوت می کنیم تا در این روز مهمان گروه نمایش بالابر غذا باشند. اجرای ما رایگان است و بلیط فروشی نداریم اما هر کس که مایل باشد در این امر خیر مشارکت کند می تواند به صورت همت عالی ، به صندوقی که تعبیه شده کمک خود برای بیماران سرطانی را اهدا کند. بالابر غذا نوشته هارولد پینتر، ماجرای دو قاتل حرفه ای را نشان می دهد و در آن امیر حسین فتحی و پویان درزی ایفای نقش می کنند. این نمایش در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی (چهارراه ولیعصر) روی صحنه است و بنا به اعلام کارگردان روز های دوشنبه نیز برای کلیه دانشجویان به صورت نیم بها اجرا می شود.


در این گروه افشین زارعی به عنوان مشاورکارگردان و طراح نور،محمد مساوات طراح پوستر و بروشور، الهام جدي دستیار کارگردان ، منشی صحنه نوشین نامی، طراح صحنه و لباس کمال پیرهادی، ساخت و اجرای دکور مهسا جهانی، مدیر روابط عمومی زهرا شایان فر، تبلیغات مجازی نوید آغازو مدیر صحنه علی
آهنیان همکاری می کنند.


"بالابر غذا" تا 4 اسفند 1393 ساعت 17.30 در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی (چهارراه ولیعصر) روی صحنه است.

 

اخبار مرتبط:

کاریکاتور هفته / بودن یا نبودن مسأله این است!

«اسب های پشت پنجره» روی صحنه است + عکس

گزارش تصویری نمایش «کچلو» کارگردان: رضا کشاورز

«کان را که خبر شد خبری باز نیامد» تمدید شد

تخفیف تئاتر «پاییز» در یک اجرای خارج از برنامه

مدیر جدید هنرهای نمایشی چه گفت؟

هوشنگ قوانلو از به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد