بهاره رهنما نمایشنامه‌ای مردانه را با اقتباس از رمان «تاول» نوشته مهدی افروز‌منش می‌نویسد. نمایشنامه‌ای مردانه را با اقتباس از رمان «تاول» نوشته مهدی افروز‌منش می‌نویسد.

 

سایت خبری تئاتر: رهنما گفت: اجازه اقتباس از رمان «تاول» را از نویسنده این اثر و نشر «چشمه» ناشر آن گرفته‌ام و تصمیم دارم سال آینده این نمایشنامه را به صحنه ببرم.

رهنما که قصد دارد این نمایش را با کارگردانی خودش روی صحنه ببرد، یادآور شد: این نمایشنامه برخلاف دیگر نمایشنامه‌هایم، اتفاقا از فضایی مردانه و پربازیگر برخوردار است.

او درباره دلیل انتخاب این رمان برای اقتباس نمایشی توضیح داد: شخصیت‌پردازی و شیوه روایت آن برایم بسیار جالب بود، ماجراهای این رمان در یک محله مخوف می‌گذرد، اما آدم‌های آن، آدم‌های ساده‌ای هستند. از سوی دیگر شخصیت‌های این داستان به شدت نمایشی هستند به همین دلیل این رمان برای اقتباس نمایشی و سینمایی بسیار مناسب است.

کارگردان نمایش‌های «چشم‌هایی که مال توست»، «این تابستان فراموش کردم» و «غبار» از اقتباس سینمایی این رمان نیز خبر داد و افزود:در وهله اول اقتباس نمایشی خواهیم داشت، چرا که فعلا بیشتر برای کار تئاتر خیلی آمادگی دارم، اما قرار است بعدتر یک اقتباس سینمایی هم از این اثر داشته باشیم.

به گزارش ایسنا،بهاره رهنما چندی پیش با بازی در نمایش«باغ آلبالو» به کارگردانی آتیلا پسیانی در سی و سومین جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفت.

اخبار مرتبط:

کاریکاتور هفته / بودن یا نبودن مسأله این است!

«اسب های پشت پنجره» روی صحنه است + عکس

گزارش تصویری نمایش «کچلو» کارگردان: رضا کشاورز

«کان را که خبر شد خبری باز نیامد» تمدید شد

تخفیف تئاتر «پاییز» در یک اجرای خارج از برنامه

مدیر جدید هنرهای نمایشی چه گفت؟

هوشنگ قوانلو از به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد