محمود فرهنگ از انتشار سه جلد از دایرةالمعارف «نمایش های ایمانی جهان» با ترجمه فرهاد ناظرزاده کرمانی در اوایل سال 94 توسط انتشارات نمایش خبر داد.

 

سایت خبری تئاتر: محمود فرهنگ مدیر کانون نمایش های دینی و دبیر اجرایی جشنواره «صاحبدلان» درباره فعالیت های اخیرش در حوزه تئاتر نیز بیان کرد: فراخوان پنجمین جشنواره تئاتر «صاحبدلان» در پایان سال ۹۳ اعلام خواهد شد تا گروه های نمایشی در سال ۹۴ بتوانند آثارشان را برای حضور در این جشنواره غیررقابتی آماده کنند.

کارگردان نمایش «خورشید کاروان» ادامه داد: همچنین امیدوارم بتوانیم در ابتدای سال جدید از ۱۰ نمایش برگزیده جشنواره صاحبدلان و سه جلد دایرةالمعارف «نمایش های ایمانی جهان» که توسط دکتر ناظرزاده کرمانی ترجمه و تألیف شده است، رونمایی کنیم.

وی در پایان متذکر شد: این کتاب گنجینه بسیار خوبی برای علاقه مندان و پژوهشگران نمایش های ایمانی است و یکی از کتاب های مرجع برای تدریس در دانشگاه ها خواهد شد. در این کتاب برای اولین بار چندین نمایشنامه ایمانی خارجی ترجمه شده است که آقای ناظرزاده کرمانی حدود دو سال و نیم برای ترجمه اش زحمت کشیده است. این کتاب توسط کانون نمایش های دینی و انتشارات نمایش قرار است، منتشر شود.

پنجمین جشنواره تئاتر صاحبدلان مهرماه سال 94 برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط:

کاریکاتور هفته / بودن یا نبودن مسأله این است!

«اسب های پشت پنجره» روی صحنه است + عکس

گزارش تصویری نمایش «کچلو» کارگردان: رضا کشاورز

«کان را که خبر شد خبری باز نیامد» تمدید شد

تخفیف تئاتر «پاییز» در یک اجرای خارج از برنامه

مدیر جدید هنرهای نمایشی چه گفت؟

هوشنگ قوانلو از به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد