مهرداد کوروش‌نیا کمدی «آخرین نامه» را با بازی نوید محمدزاده تا اواخر اسفند ماه در تماشاخانه «باران» به روی صحنه می‌برد

 

سایت خبری تئاتر: کوروش‌نیا گفت: «آخرین نامه» یک کمدی مفرح و سرگرم‌کننده است که با نگاهی طنز به حوزه جنگ می‌پردازد و فرم اجرایی آن هم مدرن است.

او با اشاره به اینکه تمام دکور و آکساسوار این نمایش 80 استانبلی است، گفت: طراحی صحنه این نمایش را آروند دشت آرای برعهده دارد و از سال 89 تا کنون چندین بار این اثر اجرای عمومی شده است.

کوروش‌نیا در این‌باره توضیح داد: در جشنواره فجر سال 89 این نمایش با نامزدی در پنج رشته،‌ در بخش طراحی صحنه برگزیده شد. پس از آن هم در جشنواره‌ای در ایتالیا دو شب اجرا رفت و اوایل امسال هم این کار را در سالن «سایه» تئاتر شهر روی صحنه بردیم.

وی ادامه داد: نمایش «آخرین نامه» در چهار سال گذشته توسط بیش از 50 گروه در استان‌های مختلف کشور اجرا شده و شاید این استقبال به دلیل نگاه طنز و مفرحی باشد که نمایش به مقوله جنگ دارد.

کوروش نیا با بیان اینکه تاکنون بیش از 3 هزار نفر این نمایش را دیده‌اند و اجرای جدید آن هم احتمالا تا اواخر اسفند ادامه خواهد داشت، یادآور شد: در این نمایش علاوه بر نوید محمدزاده، پوریا‌ رحیمی سام و میثم نوروزی نیز بازی می‌کنند.

 «آخرین نامه» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا و با موسیقی علی شهبازی، دستیاری حسین ایرجی و همراهی محمد قدس به عنوان مجری طرح هر شب از ساعت 18 به مدت 70 دقیقه در تماشاخانه «باران» واقع در خیابان فلسطین اجرا می‌شود.

اخبار مرتبط:

کاریکاتور هفته / بودن یا نبودن مسأله این است!

«اسب های پشت پنجره» روی صحنه است + عکس

گزارش تصویری نمایش «کچلو» کارگردان: رضا کشاورز

«کان را که خبر شد خبری باز نیامد» تمدید شد

تخفیف تئاتر «پاییز» در یک اجرای خارج از برنامه

مدیر جدید هنرهای نمایشی چه گفت؟

هوشنگ قوانلو از به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد