سیروس الوند در حالی به تازگی برای رونمایی از پوستر یک نمایش در یک سالن تئاتری حاضر شده است، که پرویز پرستویی از او بابت اکران نشدن یکی از فیلم‌هایش گله کرده و در ادامه این کارگردان هم به گله‌های این بازیگر پاسخ داده است.

چارسو پرس: پرویز پرستویی ۲۳ تیر ماه یاداداشتی را خطاب به سیروس الوند در فضای مجازی منتشر کرده و در بخشی از آن با طرح این سوال که «جناب آقای سیروس الوند، چرا اینقدر خسته‌اید؟ کلینت ایستوود با این که ۲۰ سال از شما بزرگتراست،در ۹۳ سالگی هنوز فیلم می‌سازد» از او بابت اکران نکردن فیلم «آنجا همان ساعت» انتقاد کرده است.

یادداشت پرستویی با واکنش تند الوند مواجه شده و او در بخشی از پاسخ‌اش نوشته است:«امیدوارم فیلم بعدی شما با کلینت‌ ایستوود باشد. ما که خسته‌ایم. نه من، که بسیاری از همکاران من و شما خسته‌اند، از این سینما، از وضعیت اکران، از خودی و ناخودی ‌بازی. تعجب می‌کنم شما چرا خسته نیستید.»

شب گذشته ۲۴ تیرماه مراسم بزرگداشت سیروس الوند، کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران با رونمایی از پوستر نمایش «خانم آوازخوان کله طاس» همراه شد.

«خانم آوازخوان کله طاس» به نویسندگی اوژن یونسکو به کارگردانی حمیدرضا مرادی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا نورزاده و احسان اصغری و با حمایت خانه نمایش دا هر شب ساعت ۲۱ روی صحنه می‌رود.

درباره این اجرا آمده است: «در اینجا روی صحنه اتفاقی نمی‌افتد، چیزی گفته نمی‌شود. اینجا آدم‌ها را بعد از فاجعه می‌بینیم. در اینجا ما فقط به احساسات لطیف‌تر بخش زنده وجودمان نیاز داریم.»

نرگس کیومرثی، پگاه نوربخش، عباس نورمحمدی، حمیدرضا مرادی، بیتا پورحسینی و غلام قلندری بازیگران این نمایش هستند.