نمایش کمدی موزیکال «مَلی» به نویسندگی هنگامه مفید و کارگردانی افسانه زمانی که از ۱۹ بهمن در خانه موزه استاد انتظامی به صحنه رفته است، شب گذشته میزبان استاد محمود دولت آبادی بود.

 

به گزارش سایت خبری تئاتر: محمود دولت آبادی درباره نمایش «مَلی» گفت: «بسیار خوشحالم که به دیدن این نمایش آمدم، وقتی می‌دیدم این گروه آن‌قدر صمیمانه و با گذشت در صحنه حضور دارند با این‌که نمایش شاد بود، من بیشتر متاثر می‌شدم. این کار با کارگردانی و بازی‌های خوبی که داشت، برای همیشه در حافظه‌ام باقی خواهد ماند و دیدن آن را به همهٔ مردم پیشنهاد می‌کنم. در استفاده از عروسک و موسیقی بسیار ابتکار به خرج داده بودند و مردم با دیدن این کار شاد می‌شوند.»
 
اجرای شامگاه جمعه 24 بهمن «مَلی» از سوی افسانه زمانی، کارگردان نمایش به استاد محمود دولت آبادی تقدیم شد.
 
در کمدی موزیکال «ملی» که درباره یک دسته مطرب است که به یک مجلس عروسی در عمارت اعیانی دعوت می‌شوند، بازیگرانی چون وحید آقاپور، گلبرگ ابوترابیان، مسیح کاظمی، پریناز لطف اللهی، فرزین محدث، مهشاد مخبری، مریم معینی، سودابه میر کریمی، مریم آشوری به ایفای نقش می‌پردازند.
 
سایر عوامل این نمایش که کاری از گروه تئا‌تر آرین است، عبارتند از: رضا مهدی‌زاده (طراح صحنه)، افسانه زمانی (طراح لباس)، ماریا حاجی‌ها (طراح گریم)، محسن ایمانخانی (طراح عروسک)، عبدالله آتشانی (موسیقی)، پیمان شریعتی (مدیر تولید)، میلاد مولوی (دستیار کارگردان)، ‌ علی فتحعلی و عبدالله آتشانی (خواننده)، الهام زمانی (طراح پوس‌تر)، آریان رضائی (روابط عمومی)، گروه جارچی (تبلیغات) و محمد جواد ایزدی (گرافیست تبلیغات مجازی).
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۰۶۹۴۸۷۷۶تماس بگیرند.

اخبار مرتبط:

کاریکاتور هفته / بودن یا نبودن مسأله این است!

«اسب های پشت پنجره» روی صحنه است + عکس

گزارش تصویری نمایش «کچلو» کارگردان: رضا کشاورز

«کان را که خبر شد خبری باز نیامد» تمدید شد

تخفیف تئاتر «پاییز» در یک اجرای خارج از برنامه

مدیر جدید هنرهای نمایشی چه گفت؟

هوشنگ قوانلو از به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد