اجرای نمایش «چخفته» به کارگردانی اشکان پیرِ دل‌زنده با حضور اکبر زنجانپور، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

چارسو پرس:  به نقل از روابط عمومی گروه اجرایی، نمایش «چخفته» دور دوم اجراهای خود را با حضور اکبر زنجانپور، هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز کرد.

گروه اجرایی این نمایش، در پایان این اجرا با پخش صدای تعدادی از دیالوگ‌های اکبر زنجانپور در نقش‌های ماندگار و متفاوتی که تاکنون در ذهن‌ مخاطبان به یادگار گذاشته است، از سال‌ها تلاش این هنرمند پیشگام در عرصه‌های مختلف بازیگری و کارگردانی سینما، تئاتر و تلویزیون تقدیر کرد.

همچنین اکبر زنجانپور پس از تماشای این نمایش با اشاره به فعالیت بازیگران روی صحنه تئاتر گفت: همه ما بازیگران که روی صحنه می‌رویم، می‌دانیم که قرار است چوب به دست دیگران بدهیم.

این هنرمند با ابراز خشنودی از تماشای این اثر نمایشی از کارگردان، بازیگران و عوامل اجرایی «چخفته» تشکر کرد.

«چخفته» به نویسندگی فرزانه محمدحسین و تهیه‌کنندگی رضا ناجی‌پور با طراحی و کارگردانی اشکان پیر دل زنده نمایشی است برگرفته از نمایشنامه‌ها و داستان های کوتاه آنتوان چخوف با نگاهی کاملا مستقل.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «میگن موقع مرگ همه‌ی خاطرات داشته و نداشتت مث یه خواب چند ثانیه‌ای میاد جلوی چشمات.» رومینا فرمانی، فرزانه محمدحسین، یگانه منصوری، سارا زارعی، امیرحسین فروتن، سارا عزیزی، کیارش زرین، سیاوش کریما، محمدعلی الحمد و محمدعلی براتی بازیگران این نمایش هستند.