روزنامه همشهری نوشت: ریشه هنجارشکنی‌های اخیر در میان بخشی از جامعه هنرمند و ورزشکار، دلایل متنوع دارد و نباید با همه یکسان برخورد کرد.بخش‌ قابل اعتنایی از این رفتارها ریشه در بیماری‌های فردی دارد؛ یا عزت نفس پایین و خودتحقیری و بی‌هویتی یا ترس از فشار اطرافیان و هراس از هجمه‌های سازمانی یا عطش پایان‌ناپذیر دیده شدن و خودنمایی و... .

چارسو پرس: روزنامه همشهری «سلبریتی‌»‌ها را «تشنه و گدای لایک» خوانده و کشف حجاب بازیگران زن را ناشی از «بیماری روانی» و «خودتحقیری» دانسته است!

به گزارش همشهری، ریشه هنجارشکنی‌های اخیر در میان بخشی از جامعه هنرمند و ورزشکار، دلایل متنوع دارد و نباید با همه یکسان برخورد کرد.بخش‌ قابل اعتنایی از این رفتارها ریشه در بیماری‌های فردی دارد؛ یا عزت نفس پایین و خودتحقیری و بی‌هویتی یا ترس از فشار اطرافیان و هراس از هجمه‌های سازمانی یا عطش پایان‌ناپذیر دیده شدن و خودنمایی و... . این گروه را باید از افرادی که مسئله اعتقادی دارند یا دنبال مبارزه ایدئولوژیک هستند یا پول گرفته‌اند و اجیر شده‌اند، متفاوت دانست.

این روزنامه در مطلبی دیگر آورده است: همان سلبریتی‌هایی که روزگاری جارچی‌ انتخابات بودند، پروژه کشف حجاب، توهین به پرچم و... را دنبال می‌کنند. چرا؟ چون تشنه و گدای لایک و دیده شدن هستند؛ چون می‌خواهند مرجعیت بربادرفته‌شان را به‌دست بیاورند. این بار هم البته ثمره‌ای ندارد. سلبریتی‌های انگشت‌شمار کشف حجاب کرده، حتی در همراهی صنف خود هم شکست خورده‌اند، چه برسد به مردم که سال‌هاست آنها را به‌عنوان گروه مرجع قبول ندارند. اما دستگاه قضا حتی یک روز هم نباید جریان برخورد با این اقدامات علیه امنیت اجتماعی را به تأخیر بیندازد. تعلل و تأخیر دستگاه قهریه نظام در مواجهه با این هنجارشکنی‌ها باعث جسارت بیشتر همین معدود کسانی می‌شود که فرهنگ و هویت کشورشان را به سخره گرفته‌اند.


منبع: روزنامه همشهری