فیلم سینمایی «چپ راست» که اول هفته جاری حواشی‌ای به‌خاطر پخش بخشی از فیلم در فضای مجازی داشت، به صورت کامل برای دانلود در دسترس قرار گرفت!

چارسو پرس: در حالی که اکران آنلاین فیلم سینمایی «چپ راست» از اوایل تیر‌ در دو پلتفرم اینترنتی نماوا و فیلیمو آغاز شد، در حال حاضر این فیلم سینمایی به صورت کامل و با کیفیت بالا برای دانلود در دسترس قرار گرفته است.

یکی از اتفاقات ناخوشایند در سینمای ایران (به دلیل رعایت نشدن حق مالکیت معنوی)، انتشار غیرقانونی فیلم‌ها است که متاسفانه پس از پایان اکران فیزیکی فیلم‌ها و آغاز اکران آنلاین آن‌ها، این فیلم‌ها علاوه بر انتشار در فضای مجازی، در شبکه‌های ماهواره‌ای نیز پخش می‌شود. این مسیر اکثرا برای فیلمسازان کشورمان ناخوشایند است و شاید به همین دلیل است که برخی از فیلم‌سازان راضی به اکران و پخش آنلاین فیلم‌هایشان نمی‌شوند.

فیلم سینمایی «چپ راست» به کارگردانی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی در سال ۱۳۹۸ ساخته شده که مدت‌ها در توقیف به سر برد و سرانجام سال گذشته روی پرده سینماها رفت.

داستان «چپ، راست» درباره دو تحلیل‌گر جبهه سیاسی مختلف است که بچه‌هایشان در بیمارستان جابه‌جا می‌شوند و ماجراهایی برای‌شان رخ می‌دهد.

رامبد جوان، پیمان قاسم‌خانی، ویشکا آسایش، سارا بهرامی، ستاره اسکندری، سروش صحت و مونا فرجاد از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در هفته گذشته نیز بخشی از این فیلم با بازی رامبد جوان و سارا بهرامی در فضای مجازی پخش شد که حاشیه‌هایی به همراه داشت و روح‌الله سهرابی مدیرکل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی نسبت به آن واکنش نشان داد.