همزمان با رونمایی از لوگو تایپ نمایش به طراحی ساسان فاضلی، تاریخ اجرای تئاتر «جایی در میان خوک‌ها» مشخص شد؛ این اثر به کارگردانی پدرام آزموده در تماشاخانه «صحنه آبی» از روز یکشنبه پانزدهم مرداد ماه به روی صحنه می‌رود.

چارسو پرس: «جایی در میان خوک‌ها» عنوان اثری جاودان از نمایشنامه‌نویس مطرح جهان آثول فوگارد با ترجمه هوشنگ حسامی است.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: پاول ایوانوویچ ناوروتسکی سرباز درجه یک تیپ ساراژنتسی ارتش سرخ روسیه پس از مدت‌ها تحمل رنج و دوری از خانواده در زمستان ۱۹۴۳ از میانه جنگ جهانی دوم گریخته و به خانه بر می‌گردد. او از ترس مجازات فرار از خدمت تصمیمی می‌گیرد که راه برگشتی ندارد ... .

پدرام آزموده کارگردان نمایش جایی در میان خوک‌ها در یادداشتی کوتاه نوشت: یک سال و ۶ ماه از شروع تمرینات جایی در میان خوک‌ها می‌گذرد، طوفان مشکلات را رد کردیم؛ با یاری گروه و دوستانی بی‌نظیر. حالا اما بر روی صحنه تئاتر تشنه حضورتان هستیم تا ماحصل این تلاش را تقدیم نگاهتان کنیم.

در این نمایش، شاهین پاکزاد و سارا فتحی ایفای نقش می‌کنند.

عوامل نمایش جایی در میان خوک عبارتند از: مشاوران کارگردان: حبیب‌الله دانش و احسان فلاحت پیشه، گروه کارگردان : سید مجتبی حسینی و هدا قنواتی، مدیر روابط عمومی: الناز شاهد، موسیقی: زهرا شهامت‌نیا، مدیر صحنه: امید فخرایی، منشی صحنه: گندم طاهری، دستیاران صحنه: آرمین بزرگی و علی منفرد، طراح گریم: رویا آذر، نورپرداز: مصطفی خسروجردی، مجری گریم: هدا قنواتی، طراح پوستر و گرافیک: ساسان فاضلی، عکاسان: محمدرضا داوودی و سجاد کربلایی، فیلمبردار: مسعود کشاورز، تیزر و تبلیغات: مسعود کشاورز، زهرا شهامت نیا، پدرام آزموده و علی منفرد.