جدید ترین اثر نادر برهانی مرند که از روز یکشنبه 19 بهمن در تماشاخانه ایرانشهر با استقبال مخاطبان روی صحنه رفته است، در هفته دوم اجرا نیز دو اجرایی شد.

 

سایت خبری تئاتر: این نمایش که هر روز به جز شنبه ها ساعت 19:30 در سالن استاد ناظر زاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر در حال اجراست، پنجشنبه 30 بهمن و جمعه 1 اسفند اجرای فوق العاده ساعت 21:30 هم خواهد داشت. همچنین این نمایش روزهای یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته با تخفیف 40 درصد میزبان دانشجویان خواهد بود.

نادر برهانی مرند، نویسنده و کارگردان اثر در رابطه با نمایش می گوید: «پاییز» قصه جدایی دو برادر را روایت می کند که هر کدام اندیشه خود را دارند. یکی اهل جبهه است و جامانده دوکوهه و اما دیگری نگاهی متفاوت دارد. با این همه هر دو برادر تنها و دل شکسته و زخم خورده‌اند. این دو با تمام اختلاف و آرمان های متفاوت برادرند و خزان یکی پرپر شدن دیگریست، آنها جزیره های دورافتاده ای نیستند که بدون کمک هم بتوانند به هستی شان ادامه دهند و نیاز به یاری یکدیگر نداشته باشند. مخصوصا هنگامی که پای آبروی خانه و ناموس در میان باشد. در «پاییز»، جنگ، بهانه ایی می شود تا زندگی خانواده ای در دهه هشتاد بررسى شود.

«پائیز» در بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر (سال 81) موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردانی، بهترین متن و بهترین بازیگری مرد برای امیر جعفری شده است.

امیر جعفری، ناهید مسلمی، احمد کاوری، ستاره پسیانی و بهرام افشاری بازیگران این نمایش 80 دقیقه ای هستند.

اخبار مرتبط:

چهره های تئاتر در جلسه معارفه مدیر جدید چه گفتند؟

تئاتر «مان» فراخوان داد

رونمایی از سه کتاب علیرضا کوشک جلالی

«تیستوی سبز انگشتی» برای خبرنگاران و عکاسان اجرا می شود

فیلم تئاتر سه نمایش عرضه می‌شود.

گزارش تصویری مراسم معارفه مدیر کل هنرهای نمایشی

«هدیه جشن سالگرد» به صحنه می‌رود

نگاهی به نمایش «پاییز» به نویسندگی و کارگردانی نادر برهانی‌مرند

ضرورت‌ حمایت‌های مالی دولت از تئاتر بررسی می‌شود

آخرین فرصت حضور در جشنواره بین‌المللی یونیما جوان

میرمنتظمی با «فیل قرمز» به ژاپن می‌رود

فراخوان بیست و چهارمین جشنواره سراسری «تئاتر سوره ماه» منتشر شد