کانون دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با برگزاری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، نمایشگاه عکس صحنه و پشت صحنه فیلم‌های فیلم‌سازان انجمن را برپا می‌کند.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، کانون دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران، به منظور تکمیل فرآیند ساماندهی و شناسایی دانش‌آموختگان و فیلم‌سازان پیشکسوت و باسابقه انجمن سینمای جوانان ایران، نمایشگاه عکس صحنه و پشت‌صحنه فیلم‌های فیلم‌سازان انجمن سینمای جوانان ایران را در حاشیه چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برپا می‌کند.

عکس‌های صحنه و پشت صحنه فیلم‌های کوتاهی که از ابتدای دهه ۶۰ تا اواسط دهه ۸۰، تولید شده‌اند، می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند و ثبت شناسنامه عکس‌ها مانند نام فیلم کوتاه، محل و سال تولید، نام کارگردان و معرفی افراد حاضر در عکس با ذکر مسئولیت در آن پروژه، برای تکمیل روند ارسال عکس‌ها الزامی است.

اعضای کانون دانش‌آموختگان و فیلم‌سازان پیشکسوت و باسابقه انجمن سینمای جوانان ایران، می‌توانند از طریق آدرس ایمیل alumni. iycs@gmail. com و یا ارتباط با دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در سطح کشور، برای حضور در این نمایشگاه عکس، آثار خود را ارسال کنند.

لازم به ذکر است که علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند و منتخب عکس‌های ارسالی در چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش گذاشته می‌شود.

چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان‌ماه ۱۴۰۲ به دبیری مهدی آذرپندار برگزار خواهد شد.