مدیرکل هنرهای نمایشی در پیامی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران به خصوص خبرنگاران تئاتر تبریک گفت.

چارسو پرس: کاظم نظری (مدیر کل هنرهای نمایشی) در پیامی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران به خصوص خبرنگاران تئاتر تبریک گفت. 

در متن پیام کاظم نظری آمده است: 

خبرنگاری؛ جهادی همواره برای آگاهی بخشی و مسئولیّت‌پذیری تجربه‌ی زیستی مصلحت جویانه‌ی آدمی، اقتضای آن دارد که بنشینی و در سایه، دنباله‌ی کار خویش گیری؛ ولی اهل آگاهی و مسئولیّت‌شناسی که باشی؛ نمی‌توانی که به بیرون کشیدنِ گلیمِ مصلحت اندیشی‌های خود فکر کنی و راه ساحل آسایش پیش بگیری؛ در هر دوره‌ای و با هر توجیهی. 

و این مرام و آیینِ کسانی است که اهل خردورزی و مطالبه‌گری و نقداند؛ و شجاعتِ دیدن و گفتنِ کاستی‌ها، و بیانِ منصفانه‌ی توانمندی‌ها و امتیازات و تحوّلات پیش برنده را با هم و توامان دارند؛ بدون وامداریِ جریان‌ها و خط بازی ها. 

و همه‌ی این ها، رسالتِ طاقت سوز امّا شرافتمندانه‌ی خبرنگارانی است که حق مداری و انصاف و آزادگی، در رگِ جانشان می‌جوشد و قلم و توصیف و تبیین‌شان، در خدمتِ روشنایی و روشنی بخشی است تا جریانِ سالم و زلالِ پرسشگری را در متن و بطن جامعه، پویا و جاری نگهدارند؛ تا امید به آینده‌ی شایسته و بایسته، به زیستِ جمعی و جامعه، معنایی انسانی و عزّت بخش ببخشد. چنین رسالت و معنایی، ارزانیِ وجودِ بی‌بدیلِ آنانی که در کسوتِ خبرنگاری، همچنان سربلند ایستاده‌اند و با قلم خویش، به بودنی متفاوت، اعتبار می‌دهند.