پنج فیلم «کشتی آنجلیکا»، «برف»، «روغن مار»، «تلفن همراه رئیس جمهور» و «کارگر ساده نیازمندیم» عرضه شد.

چارسو پرس: طبق گزارش رسیده، پنج فیلم سینمایی «کشتی آنجلیکا» ساخته محمد بزرگ‌ نیا، «روغن مار» ساخته علیرضا داودنژاد، «برف» ساخته مهدی رحمانی، «تلفن همراه رئیس جمهور» ساخته علی عطشانی و «کارگر ساده نیازمندیم» ساخته منوچهر هادی در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

فیلم سینمایی «کشتی آنجلیکا» به نویسندگی و کارگردانی محمد بزرگ‌ نیا محصول سال ۱۳۶۷ است. این فیلم در گونه سینمای تاریخی قرار می‌گیرد . در این فیلم بازیگرانی چون عزت الله انتظامی، مهدی فتحی، مجید مظفری، کتایون ریاحی و داریوش ارجمند ایفای نقش می‌کنند. ساخت موسیقی این فیلم بر عهده زنده یاد بابک بیات است.

فیلم سینمایی «برف» سومین ساخته مهدی رحمانی و محصول سال ۱۳۹۲ است. این فیلم در گونه سینمای درام اجتماعی قرار می‌گیرد و به چالش‌های یک خانواده ایرانی می پردازد. تمام داستان این فیلم سینمایی در یک خانه روایت می‌شود. در این فیلم بازیگرانی چون افشین هاشمی، رویا تیموزیان، آناهیتا افشار و میلاد کی‌مرام ایفای نقش می کنند. این فیلم برای نخستین بار در جشنواره سال ۱۳۹۲ به روی پرده‌های سینما رفت.

فیلم سینمایی «روغن مار» یکی از تجربی ترین فیلم‌های علیرضا داودنژاد کارگردان شناخته شده سینمای ایران است. این فیلم توسط یک دوربین موبایل ضبط شده است و سال ۱۳۹۴ در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران عمومی شد. در این فیلم بازیگرانی چون مونا داودنژاد، محمد حبیبیان و آتوسا حبیبیان ایفای نقش می‌کنند.

فیلم سینمایی «تلفن همراه رئیس جمهور» چهارمین ساخته سینمایی علی عطشانی به تهیه کنندگی محسن علی اکبری و فیلمنامه جابر قاسمعلی محصول سال ۱۳۹۰ و در ژانر کمدی قرار میگیرد. در این فیلم بازیگرانی چون مهدی هاشمی، نیکی کریمی، آتیلا پسیانی و بهناز جعفری ایفای نقش می‌کنند. این فیلم برای نخستین بار در جشنواره سال ۱۳۹۰ به روی پرده رفت.

فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» به کارگردانی منوچهر هادی و محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم یک درام اجتماعی تلخ با بازی بهرام افشاری، آتیلا پسیانی و سحر قریشی است. از جمله ویژگی‌های «کارگر ساده نیازمندیم» بازی بهرام افشاری در نقش شخصیت مرکزی داستان است. منوچهر هادی پیش از این فیلم، آثاری چون «زندگی جای دیگری است»، «یکی می خواد باهات حرف بزنه» و «قرنطینه» را کارگردانی کرده است.