نمایش «کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند» به کارگردانی مجید شکری با رویکرد مواجهه تماشاگر با خودش از 3 شهریور ماه در مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌رود.
چارسو پرس: به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش«کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند» درباره جوانی است که سراغ موسسه تحول زندگی می‌رود تا بتواند با کمک هوش مصنوعی و چالش‌هایی که ایجاد می‌کند، به یک راه حل تضمینی برای این تغییر دست پیدا کند. 
مجید شکری، مرتضی دلداده، سارا رضایی و بنیامین صیادی‌نیا بازیگران این اثر نمایش هستند که ساعت 18 روز جمعه 3 شهریرماه و با مدت زمان 75 دقیقه به صحنه می‌رود. 
مجید شکری کارگردان این اثر نمایشی معتقد است: چالشی که در این کار چه در جایگاه نویسنده و چه در مقام کارگردان با آن مواجه بودم این بود که چگونه می‌شود حرف‌هایی را که جای بیان‌شان غالبا در گفت‌وگوهای روزمره نیست، بیان کرد و مخاطب پس نزند و اتفاقا برعکس خودش را درگیر و دخیل در موضوع بداند؟ و سخت تر اینکه چگونه می‌شود این گفت‌وگو را به گفتگویی دو سویه بین اثر و مخاطب تبدیل کرد(نه به شیوه به عنوان مثال تئاتر شورایی)  بیانی در درون مخاطب؛ در آن خلوتی که هرکس با خودش دارد و هیچکس دیگر نیست؛ طوری که حتی بعد از پایان نمایش این گفت و گو با خودش و دنیای نمایش ادامه پیدا کند. در عین نزدیک کردن فلسفه به فضای زندگی روزمره بتوان به تنهایی آدمها نقب زد و در فضاسازی‌هایی ملموس(چه در بیان مفاهیم، چه در شیوه و فرم اجرا) با خود آدم‌ها مواجه شد و خودشان را با خودشان مواجه کرد. هدفی سخت و سنگی بزرگ که امیدوارم اینجا به علامت نزدن نبوده باشد و تماشاگران هم این مسیر را با همین طعم با ما تجربه کنند.