پنج فیلم «اتاق یک»، «خانه ای مثل شهر»، «یاس‌های وحشی»، پشت صحنه فیلم سینمایی «چهل سالگی» و پشت صحنه فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

چارسو پرس: پنج فیلم «اتاق یک» به کارگردانی ساخته رحیم رحیمی ‌پور، «خانه ای مثل شهر» ساخته حجت الله سیفی، «یاس‌های وحشی» ساخته محسن محسنی نسب، مستتند پشت صحنه فیلم سینمایی «چهل سالگی» و مستند فیلم پشت صحنه «اعترافات ذهن خطرناک من» در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

فیلم سینمایی «اتاق یک» به کارگردانی رحیم رحیم پور و محصول سال 1366 است. در این فیلم بازیگرانی همچون هوشنگ توکلی، عبدالرضا اکبری و احمد نصر ایفای نقش می‌کنند. مدت زمان این فیلم سینمایی 90 دقیقه است.

فیلم سینمایی «اتاق یک»، داستان افسر چتربازی به نام اصغرلو است که طی عملیاتی در کردستان به دست گروهک کومله اسیر می‌شود، چند بار اقدام به فرار می‌کند، اما موفق نمی‌شود و به اتاق یک منتقل می‌شود، جایی که محکومان به اعدام در آنجا نگهداری می‌شوند.

فیلم سینمایی «خانه ای مثل شهر» به کارگردانی حجت الله سیفی و محصول سال 1366 است. فیلمنامه این اثر سینمایی را عبدالله اسفندیاری از مدیران سینمایی دهه شصت به رشته تحریر در آورده است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون حسین خان بیک، رضا آقا ربی و روح انگیز مهتدی ایفای نقش می‌کنند. فیلم «خانه‌ای مثل شهر»، داستان خانواده سیدحمزه است که در حاشیه شهر آمل زندگی می‌کنند، پدر خانواده بعد از شنیدن صدای تیراندازی به شهر می‌رود، او متوجه می‌شود یک گروه مسلح سیاسی وارد شهر شده، اما مردم در مقابل آنها مقاومت زیادی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «یاس‌های وحشی» به نویسندگی و کارگردانی محسن محسنی نسب، تهیه کنندگی فواد نور و محصول سال 1376 است. این فیلم در ژانر اکشن قرار می گیرد و یکی از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های دهه سینمای ایران تلقی می‌شود.

در این فیلم بازیگرانی چون جعفر دهقان، جواد هاشمی، حسین پاکدل و سحر طلوعی ایفای نقش می‌کنند. فیلم سینمایی «یاس های وحشی»، داستان سه هم ‌رزم به نام علی، صدرا و رحیم است. صدرا برای درمان و علی و رحیم برای شرکت در مسابقات تکواندو به لندن می‌روند، آنها در آنجا ورزشکاری به نام رضا را می‌بینند که تابعیت انگلستان را دارد و می‌خواهد با حریف اسرائیلی مسابقه دهد، اما ماجراهای زیادی برای او به وجود می‌آید که به کمک علی و رحیم نیاز پیدا می‌کند.

فیلم مستند پشت صحنه فیلم سینمایی «چهل سالگی»، ساخته کوهیار کلاری بخش‌هایی از فرآیند ساخت فیلم سینمایی «چهل سالگی» را به تصویر می‌کشد که به کارگردانی علیرضا رئیسیان در سال 1388 در ژانر درام ساخته شده است. در این فیلم سینمایی چهل سالگی بازیگران مطرحی همچون لیلا حاتمی، عزت الله انتظامی و محمدرضا فروتن ایفای نقش می‌کنند.

فیلم مستند پشت صحنه فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من»، بخش‌هایی از فرآیند ساخت این فیلم را به تصویر می‌کشد که به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در سال 1393 در ژانر درام ساخته شده است. «اعترافات ذهن خطرناک من» سومین ساخته سینمایی هومن سیدی است که در آن بازیگری همچون سیامک صفری، نگار جواهریان، بابک حمیدیان و عباس غزالی ایفای نقش می‌کنند.