مرضیه برومند روز گذشته، دوشنبه چهارم اسفندماه، پس از دیدن نمایش «تیستوی سبزانگشتی» به کارگردانی رامین کهن در تالار هنر از کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها دعوت کرد تا به دیدن این اثر بنشینند

 

سایت خبری تئاتر: کارگردان «مدرسه موش‌ها» با ابراز خشنودی از این‌که عده‌ای جوان هنرمند و خوش ذوق با دست خالی، اثری زیبا و تاثیرگذار خلق کرده‌اند، افزود: «نمایش تیستوی سبزانگشتی را دوست داشتم و از دیدن آن لذت بردم و متاسف شدم که چرا رونق تئا‌تر کودک و نوجوان بیش از این نیست.»
 
وی از مردم دعوت کرد که به دیدن این نمایش بیایند و از هنرمندانی که با این مشکلات بسیار، اثری به این زیبایی را خلق می‌کنند، حمایت کنند، چرا که اجرای آثار فانتزی نیاز به طراحی پیچیده‌تر و هزینهٔ بیشتری دارد که در این نمایش کاملاً به تک تک اجزا از جمله موسیقی، دکور و... دقیق و صحیح فکر شده و انجام شده است.
 
او در پایان یادآور شد: «بحران محیط زیست از مسائل مهمی است که انسان‌ها را تهدید می‌کند و جلب توجه کودکان و نوجوانان به سبز بودن اتفاق زیبایی است. باید به آن‌ها بیاموزیم نزدیک شدن به طبیعت، نزدیک شدن به خداست و با کاشتن دانه عشق و محبت و امید در دل‌ها می‌توانند دنیایی سبز‌تر و آباد‌تر داشته باشیم.»
 
داستان «تیستوی سبز انگشتی» در رابطه با کودکی است که پدرش یک کارخانه بمب و موشک سازی دارد، تیستو که سرزمینش در حال جنگ است، دارای یک قدرت جادویی در سر انگشتانش می‌شود به شکلی که به هرچه دست می‌زند سبز می‌شود. وی با کمک دوستش عمو سیبیلو، می‌تواند جلوی یک فاجعه را بگیرد.
 
این نمایش موزیکال مختص گروه سنی پنج سال به بالا است.

 

اخبار مرتبط:

سهراب سلیمی در ایران و کانادا نمایش به صحنه می‌برد

نمایش «کات … برداشت من و تو» در کرمانشاه بر روی صحنه است

اجرای نمایش «اسب‌های پشت پنجره» متوقف شد

آغاز نخستین جشنواره کانون ناشنوایان ایران از 6 اسفند

«خشکسالی و دروغ» یعقوبی در سه شهر کانادا اجرا می شود

اجرای یک نمایشنامه خوانی برای خیریه

«کامنت» فروردین 94 به ایرانشهر می آید

نوشین تندسته بازیگر تئاتر درگذشت

علی سرابی می خواهد کارگردانی سینما را تجربه کند

«سقراط» با عید می آید

گزارش تصویری نمایش «کابوس شب نیمه آذر» کارگردان: علی کشوری‎